فراخوان هفتمین مهرواره فصلی عکس کانون منتشر شد

فراخوان هفتمین مهرواره فصلی عکس ویژه تابستان ۱۴۰۰ با موضوع «آب» و «تابستان و سایه‌ها» از سوی انجمن عکاسان نوجوان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان منتشر شد.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، هفتمین مهرواره فصلی عکس به‌منظور به تصویر کشیدن ویژگی‌ها و ابعاد مختلف فصل تابستان برگزار می‌شود.
بر اساس این فراخوان گروه‌های سنی نونگاه(۱۲+)، نوجوان (۱۵+)، اعضای ارشد ۱۹ تا ۲۲ سال  و مربیان و کارشناسان کانون  می‌توانند در این رویداد هنری شرکت کنند.
این رویداد در دو مرحله استانی و کشوری برگزار می‌شود و هر شرکت‌کننده می‌تواند ۱۰ قطعه عکس را تا ۱۰ شهریور  ۱۴۰۰ به دبیرخانه‌های استانی ارسال کند.
بر همین اساس نتایج داوری در مرحله استانی ۲۰ شهریور اعلام می‌شود و برگزیدگان کشوری پایان مهر ۱۴۰۰ معرفی خواهند شد.
در همین حال دبیرخانه مرکزی هفتمین مهرواره عکس، پس از دریافت آثار از استان‌ها در مرحله دوم داوری در هر گروه سنی ۵ نفر را به عنوان برگزیده (جمعا ۲۰ نفر)  و در هر بخش ۵ اثر (جمعا ۲۰ نفر) را نیز شایسته تقدیر انتخاب و اعلام خواهد کرد.
انجمن عکاسان نوجوان کانون هدف از برگزاری این مهرواره را «تقویت و پرورش مهارت خوب دیدن، دوباره دیدن و توجه به پدیده‌های محیط پیرامون»، «توجه و دقت به زیبایی‌های طبیعت با تکیه بر جغرافیای بومی و محلی استان‌ها و شهرها» و «ثبت نگاه روشن و صادقانه‌ی نوجوانان عکاس نسبت به آداب و رسوم و آیین‌های مذهبی» عنوان کرده است.
یادآوری می‌شود نمایشگاهی از آثار برتر در سایت کانون مجازی به نشانی kpf.ir در دید عموم قرار خواهد گرفت.
علاقه‌مندان برای آگاهی بیشتر از شرایط شرکت در هفتمین مهرواره عکس کانون می‌توانند به پایگاه خبری کودک و نوجوان به نشانی kanoonnwes.ir مراجعه کنند و در صورت لزوم با شماره‌های ۸۸۹۷۱۲۸۸-۰۲۱،  ۸۸۹۷۱۲۸۹-۰۲۱ و ۸۸۹۵۴۸۶۶-۰۲۱ داخلی ۱۲۲ و یا شماره همراه ۰۹۱۲۱۵۴۱۱۸۱ تماس بگیرند.

فراخوان هفتمین مهرواره فصلی عکس کانون

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 1 =