جشن دهه ولایت با همراهی قصه‌هایی از سراسر کشور برپا می‌شود

انجمن قصه‌گویی کانون پرورش فکری استان کرمان به مناسبت دهه ولایت و امامت ویژه‌برنامه «با ولایت» را با حضور قصه‌گویان برتر کشوری برگزار می‌کند.

به گزارش روابط‌عمومی اداره‌کل کانون استان کرمان، ویژه برنامه «با ولایت» به همت انجمن قصه‌گویی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمان از پنجشنبه ۳۱ تیر ۱۴۰۰ آغاز و تا ۶ مرداد ۱۴۰۰ و شب عید غدیر ادامه خواهد داشت.

بنابر این خبر، در این ویژه‌برنامه هر شب شش قصه‌گوی برتر از سراسر کشور از طریق صفحه انجمن قصه‌گویی کانون کرمان به نشانی ghesehgouee_kerman به صورت زنده قصه‌گویی خواهند داشت.

این در حالی است که، علاقه‌مندان به قصه و قصه‌گویی می‌توانند قصه «ابراهیم» را با قصه‌گویی مهتاب شهیدی از تهران ۳۱ تیر ساعت ۱۸، «تاجر بی‌ضرر» را با قصه‌گویی آرام امینی از کرمان ۲ مرداد و «غدیر» را با قصه‌گویی آسیه رحمتی از خوزستان ۳ مرداد در ساعت ۱۰ صبح بشنوند و ببینند.

همچنین، سمیه اصحاب صحف از یزد ۴ مرداد قصه «همون طوری که بود»، سارا امیدوار از خراسان‌رضوی ۵ مرداد قصه‌ «لافتی الاعلی» و سولماز صادق‌زاده از آذربایجان شرقی ۶ مرداد قصه «پیش از آنکه او را بشناسم» را در دورهمی ۱۰ صبح دهه ولایت اجرا خواهند کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 4 =