بازدید مدیرکل کانون سمنان از مراکز فرهنگی‌هنری میامی و شاهرود

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان سمنان در راستای دستورالعمل بازگشایی و فعالیت حضوری مراکز فرهنگی‌هنری از کانون میامی و شاهرود بازدید کرد.

به گزارش روابط‌عمومی اداره‌کل کانون استان سمنان، نبی‌اله خدابخشی مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان سمنان روز یک‌شنبه ۲۷ تیر ۱۴۰۰ به‌همراه معاون فرهنگی، کارشناسان روابط‌عمومی و انفورماتیک از مراکز فرهنگی‌هنری کانون میامی و شماره یک کانون شاهرود، بازدید و با مسئولان و مربیان این مراکز، دیدار و گفت‌وگو کرد.

خدابخشی اظهار داشت: کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با فعالیت‌های مراکز، زنده و پویا است و از آنجایی که با فرارسیدن فصل تابستان، با درخواست‌های متعدد والدین برای فعالیت‌های حضوری مراکز روبه‌رو شدیم، مجوز بازگشایی سه مرکز بیارجمند، میامی و بسطام از سوی ستاد مقابله با کرونا، صادر و مربیان در این مراکز علاوه بر اجرای فعالیت‌های مجازی با پذیرش اعضا، کارگاه‌های فرهنگی و هنری برگزار می‌کنند.

وی در ادامه با بیان این‌که درصورت تغییر رنگ کرونا در منطقه، تبعیت از دستورالعمل‌های ستاد مقابله با کرونا، الزامی است، تأکید کرد: استفاده از ماسک و شستن مرتب دست‌ها با آب و صابون و یا استفاده از مواد ضدعفونی‌کننده بر پایه‌ی الکل برای تمامی کارکنان مرکز و اعضا، ضروری است.

مدیرکل کانون استان سمنان ضمن بازدید از سالن اجتماعات و کتابخانه‌ی مرکز سیار روستایی میامی، تصریح کرد: رعایت کامل دستورالعمل‌های بهداشتی در آموزش حضوری مرکز الزامی است و مسئولیت مدیریت و نظارت بر اجرای این دستورالعمل‌ها، بر عهده‌ی مربی‌مسئول مرکز و مربیان مربوطه­ است.

گفتنی است؛ مدیرکل کانون استان سمنان در این بازدید درخصوص برنامه‌ریزی کارگاه‌ها و فعالیت‌ها به میزان حداکثر ۱۰ عضو با حفظ فاصله در هر کارگاه و حداکثر به میزان ۳۵ دقیقه، برنامه‌ریزی برای برگزاری کارگاه‌ها یا فعالیت‌ها در فضاهای مفید و باز مرکز، ایجاد امکان گردش هوا با باز گذاشتن درِ کارگاه‌ها و پنجره‌ها، جلوگیری از حضور والدین(بیش از دو نفر) در مرکز، برنامه‌ریزی برای خروج اعضا در زمان‌هایی که کارگاه‌ها و فعالیت‌های هم‌زمان برگزار می‌شوند و درنظر گرفتن زمان مناسب برای ضدعفونی کردن مرکز برای حضور نوبت دوم اعضا و... مطالبی بیان کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 16 =