کد خبر: 306442
تاریخ انتشار: ۲۹ تیر ۱۴۰۰ - ۰۷:۵۸
بازدید 390
دیدار مدیرکل کانون پرورش فکری استان همدان با شهردار فامنین

‏بهناز ضرابی‌زاده با حضور در شهرداری فامنین، با پیام رفتاری دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش روابط‌عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان همدان، در راستای برقراری ارتباط و ایجاد تعامل و همکاری هرچه بیشتر دستگاه‌های مختلف اجرایی با کانون پرورش فکری، مدیرکل کانون استان به دیدار شهردار فامنین رفت و در مورد پاره‌ای از مشکلات مرکز فرهنگی‌هنری این شهر با وی به گفتگو نشست.
در این دیدار ضرابی‌زاده با بیان اهمیت پرورش و رشد در دوران کودکی و نوجوانی، به شرح فعالیت‌های کانون در حوزه‌ی کودکان و نوجوانان پرداخت.
وی کتابخانه کانون را  تخصصی‌ترین مرکز جهت رشد و پرورش و بالندگی کودکان و نوجوانان معرفی کرد و با توجه به استعداد و توانایی‌های کودکان و نوجوانان این شهرستان خواستار همکاری و مساعدت شهرداری با کانون شد.
در این دیدار پیام رفتاری شهردار جوان شهر فامنین، ضمن تشکر از مدیرکل کانون، فعالیت‌های مراکز فرهنگی‌هنری کانون را بسیار ارزشمند توصیف کرد و با توجه به شرایط فرهنگی این شهرستان و اهمیت اجرای برنامه‌های فرهنگی در فامنین قول مساعد داد تا نهایت همکاری را در رابطه با رشد و شکوفایی کودکان و نوجوانان شهرستان فامنین داشته باشد.
لازم به ذکر است ضرابی‌زاده در سفر به شهرستان فامنین علاوه بر دیدار با شهردار، در جلسه کمیته‌ی برنامه‌ریزی این شهرستان شرکت و نسبت به تامین اعتبار کافی جهت تجهیز و تعمیر مرکز فرهنگی هنری فامنین تاکید کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 3 =