برگزیدگان فراخوان «زمین ترانه زندگی می خواند» معرفی  شدند

اسامی برگزیدگان فراخوان زیست محیطی «زمین ترانه زندگی می خواند» از سوی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان آذربایجان‌ غربی منتشر شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان آذربایجان غربی، فراخوان این پویش با همکاری اداره کل محیط زیست استان و با هدف آشنایی کودکان و نوجوانان با محیط زیست و روش‌های حفظ آن و همچنین تمرین برای حفظ محیط زیست و کاهش مصرف پلاستیک منتشر شده بود.

از میان ۳۰ اثر رسیده به دبیرخانه‌ی پویش «زمین ترانه زندگی می خواند» ، ۵ اثر شامل ۳ اثر فردی و ۲ اثر گروهی، به عنوان برگزیده معرفی شدند.

بر همین اساس، آثار ساغر جعفرپور از مرکز ماکو، امیر بهشتی از مرکز خوی، ائلشن محمد حسینی از مرکز قره‌ضیاءالدین به صورت اثر فردی و آثار مشترک «آسیه اولیازاده، فاطمه عبدالله زاده، فرناز و آیناز محرم زاده» و «محنا، مهدی و اسرا عبدالله زاده» هر دو گروه از مرکز ماکو عنوان برگزیده‌ی این فراخوان را کسب کردند.

با انتشار فراخوان این پویش، مخاطبان نوخوان «۷ تا ۹ سال»، نو نهال«۱۰ تا ۱۲ سال»، نو نگاه«۱۳ تا ۱۵ سال» و نوجوان«۱۶ تا ۱۷ سال» علاقه مند شرکت در این پویش می توانستند تا پایان فروردین ۱۴۰۰، ایده‌ها و راه‌کارهای پیشنهادی خود را برای حفظ محیط زیست و کاهش مصرف پلاستیک در قالب عکس یا فیلم کوتاه یک الی سه دقیقه‌ای با مراجعه به سایت استانی کانون مجازی به نشانی agharbi.kpf.ir بارگذاری کنند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 4 =