هدیه مقام معظم رهبری به کودکان و نوجوانان کانون پرورش فکری استان خراسان جنوبی

زمین مرکز شماره یک و فراگیر بیرجند به عنوان هدیه مقام معظم رهبری از محل املاک بنیاد مستضعفان به کانون و کودکان و نوجوانان استان واگذار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون خراسان جنوبی، طاهره حمیدی مدیر کل کانون استان با اعلام این خبر گفت؛ زمین مرکز فرهنگی و هنری شماره یک و فراگیر بیرجند واقع در میدان شهدا، خیابان شهید منتظری، خیابان شهید کوشه‌ای با متراژ 1389 متر مربع و  با ارزش تقریبی در کاربری فرهنگی۲۰ میلیارد ریال از طرف مقام معظم رهبری و از محل املاک بنیاد مستضعفان استان به کودکان ونوجوانان استان خراسان جنوبی اهدا شد  اگر چه که قیمت آزاد این زمین در مرکز شهر بیرجند بیشتر از این تخمین زده شده است.

وی افزود: زمین این مرکز که به عنوان اولین مرکز فرهنگی و هنری کانون در بیرجند از ابتدای تاسیس تا کنون به عنوان املاک بنیاد مستضعفان بوده است که با پیگیری‌های انجام شده از طرف کانون و اداره کل اموال و املاک بنیاد مستضعفان استان در تملک کانون قرار گرفت.

 حمیدی اظهار داشت: طرح بهسازی و توسعه این مرکز فرهنگی و هنری که از ابتدای فعالیت همواره مورد استقبال کودکان و نوجوان قرار گرفته است در دستور کار این اداره کل قرار دارد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 0 =