فعالیت کارگاه‌های برخط و عمومی کانون فارس بررسی شد

جلسه شورای فرهنگی کانون فارس با حضور مدیر کل و کارشناسان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون فارس، سعیدرضا کامرانی، مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان فارس ضمن تبریک اعیاد قربان و غدیر و دهه امامت و ولایت، گفت: ما به عنوان شیعه علی علیه‌السلام باید شیوه‌ها و خصوصیات زندگی و مدیریت حضرت را سرلوحه کار خود قرار دهیم. حضرت علی علیه‌السلام ولایت را مسوولیتی بزرگ می‌دانستند و با مطالعه نهج‌البلاغه و نامه امام به مالک اشتر و با درک نکات مهم مدیریتی که حضرت علی به آن اشاره کرده‌اند، می‌توانیم به اموری بپردازیم که رضایت خدا را در انجام مسوولیت‌مان در پی داشته باشد.

کامرانی در ادامه به آسیب‌شناسی فعالیت‌های کانون فارس به‌ویژه کارگاه‌های برخط و عمومی اشاره کرد و رصد کردن فعالیت‌ها توسط کارشناسان را بسیار مهم دانست و گفت: در این رابطه هم کمیت و هم کیفیت برگزاری کارگاه‌ها بسیار اهمیت دارد و مهم‌تر نتیجه‌ای است که از این فعالیت‌ها حاصل می‌شود.

مدیر کل کانون فارس در بخش دیگری از سخنانش به فعالیت‌های کانون فارس در سال جدید اشاره کرد و جمع‌آوری عروسک‌ها و راه‌اندازی موزه عروسک‌ها را یکی از اهداف کانون استان دانست که با رسیدن به این هدف، عروسک‌های مختلف که یادآور قومیت‌ها، فرهنگ، آداب و رسوم، پوشش و تکنیک‌های دوخت و آماده‌سازی آن‌هاست، حاصل می‌شود.

کامرانی داشتن نقشه راه و نظم و انظباط اداری را در انجام امور مهم دانست و از کارکنان خواست با جدیت در انجام امور و بررسی فعالیت‌های مراکز در این راه گام بردارند تا فارس همچون همیشه در قله باشد و جایگاه رفیع کانون استان حفظ شود.

این جلسه با بررسی وضعیت فعالیت‌های حضوری و مجازی مراکز ،بررسی وضعیت نظارت بر کارگاه‌های  برخط استانی فصل تابستان و داوری استانی بخش ملی جشنواره قصه‌گویی ادامه یافت.

در پایان نیز معاون اداری مالی، مسوول حراست، کارشناسان فرهنگی، ادبی، فناوری اطلاعات و روابط عمومی به ارائه گزارش فعالیت‌های خود در سال ۱۴۰۰ پرداختند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 3 =