جلسه‌ی شورای توسعه‌ی مدیریت در اداره‌کل کانون سیستان و بلوچستان برگزار شد

معصومه هادی: شناسایی موانع کاری علاوه بر تمرکز برای رفع آنها می‌تواند درهای تازه‌ای به سوی گفت‌وگو و تعامل به روی همکاران باز کند

به گزارش روابط عمومی اداره‌کل کانون سیستان و بلوچستان، جلسه‌ی شورای توسعه‌ی مدیریت در مجتمع کانون با حضور مدیرکل و همکاران برگزار شد.

معصومه هادی با اشاره به نام‌گذاری سال ۱۴۰۰ از سوی مقام معظم رهبری با عنوان «تولید؛ پشتیبانی‌ها؛ مانع‌زدایی‌ها» گفت: در بخش مانع‌زدایی‌ها، یافتن موانع کار در کانون می‌تواند شناخت خوبی برای تمرکز بر رفع این موانع در اختیار ما بگذارد.

وی رشد روحیه‌ی تعامل و گفت‌وگو را یکی دیگر از دستاوردهای این کار گروهی دانست که به واسطه‌ی نشست‌های متعدد، تبادل سخن و نقد در مسیر رفع مشکلات حاصل می‌شود.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در ادامه عنوان کرد: این مشکلات را می‌توان در سه حوزه‌ی نیروی انسانی، منابع مالی و توانایی‌های فردی همکاران مورد بررسی قرار داد و نتایج مثبت آن را مشاهده و بررسی کرد.

کانون زبان ایران، به عنوان بزرگترین موسسه آموزش زبان‌های خارجی در غرب آسیا، بخش دیگری از سخنان هادی در این جلسه بود که در این خصوص گفت: با توجه به تلاش‌های صورت گرفته از جمله برگزاری نشست‌های هماهنگی، امضای سندهای همکاری و توسعه‌ی زیرساخت‌های این موسسه(با وجود همه‌گیری بیماری کرونا) حاصل آن را در رشد حضور زبان‌آموزان در کلاس‌های مجازی کانون زبان می‌توان دید.

پیگیری امور و مشکلات همکاران و مراکز فرهنگی‌هنری، با رویکرد حل آنان، تامین امنیت فیزیکی مراکز و بیان طرح‌هایی برای افزودن بر جذابیت‌های بصری و کیفی مراکز دیگر موضوع‌هایی بود که در این جلسه با حضور معاونان و روسای اداری و مالی کانون استان مورد بررسی قرار گرفت.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 10 =