فضای مجازی فرصت مناسبی برای انتقال مفاهیم بلند قصه گویی است

سنجرانی، فرماندار شهرستان خواف در اختتامیه بیست وسومین جشنواره قصه گویی از قصه مردم نجیب نشتیفان گفت

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان‌رضوی، سنجرانی فرماندار خواف دراختتامیه بیست و سومین جشنواره بین المللی قصه گویی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان ضمن اعلام اینکه این شهر  میراث های ماندگار بسیاری دارد گفت :نشتیفان شهری است که مردمی فهیم با اصالت و شجاع در آن زندگی می کنند که سالیان سال توانسته اند برای خدمت به جامعه بشری گام های ارزشمندی بردارند.

 این پیوند بسیار مبارک دربحث قصه گویی که به بهانه بیست و سومین جشنواره رقم خورد  را به فال نیک می‌گیریم و امید که شاهد درخشش انسان‌ها و اندیشمندان بزرگی در آینده این کشور باشیم.

 سنجرانی افزود: مردم این سرزمین همواره شعاری بر سردر دانشگاه خود حک کرده اند که تدبیر بر شمشیر پیروز است و در طول تاریخ بیش از ۱۰ هزار ساله این سرزمین کهن علی رغم تنوع فکری و فرهنگی مردم گرد هم آمده و به این هویت ملی و فرهنگی که ایرانی مسلمان هستند افتخار می‌کنند و باید نسل امروز را با قصه‌های لبریز از پند و اندرز و بی‌نظیر آشنا و این فرهنگ را به دنیا منتقل کنیم. جای افتخار و تشکر دارد که قصه های این شهر ثبت شوند. مربیان وظیفه دارند تا برای نسل جدید میراث های ماندگار را منتقل کنند انتقال این میراث ها برای افزایش اعتماد به نفس و حس وحدت بین مردم بسیار اهمیت دارد و این می‌تواند موجب تمایز ما در سطح جهان باشد

 نیاکان ما در گذشته وعده آینده ای روشن را به ما می‌دادند که لازمه آن صرف فعل خواستن است که به برکت انسان‌های پاک اندیش و فکر بلند آنها که امروز با قصه‌گویی شروع کردند این شرایط را در جامعه فراهم کنیم. فضای مجازی فرصت مناسبی برای انتقال این مفاهیم است باید برنامه‌هایی برای رخ دادن این اتفاقات مبارک آماده کنیم تا بیشتر از این اندیشه های پاک راهی برای رسیدن به هویت دینی و فرهنگی و اجتماعی ملت پیدا کنیم.

 

 

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 11 =