همکاری‌های کانون و دفاتر تسهیلگری توسعه می‌یابد

همکاری‌های کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و دفاتر تسهیلگری استان خوزستان در راستای خدمت‌رسانی بیشتر فرهنگی به کودکان و نوجوانان مناطق کمتر توسعه یافته گسترش می‌یابد.

 به گزارش روابط عمومی کانون خوزستان، در این جلسه مشترک که روز دوشنبه ۱۱ مردادماه  ۱۴۰۰، با حضور مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خوزستان، مسئولین دفاتر تسهیلگری استان و نماینده‌ی دفتر امور اجتماعی استانداری برگزار شد؛ نمایندگان دفاتر تسهیلگری ضمن شرح فعالیت‌های خود و خدمات کانون پرورش فکری در همکاری‌های فی مابین این دو نهاد، به ارائه‌ی دیگر نیازهای خود در این زمینه پرداختند و درخواست‌های خود را در راستای خدمات‌رسانی  به کودکان و  نوجوانان مناطق کمتر توسعه یافته و کم‌برخوردار با مدیر کل کانون خوزستان در میان گذاشتند.

وحید کیانی مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان با تشریح وظایف سازمانی و اهداف فرهنگی کانون‌، بر همکاری همه جانبه و مساعدت و بسترسازی در زمینه‌ی تحقق فرآیند توسعه‌ی پایدار در حوزه‌ی فرهنگ تاکید کرد.

بر اساس این گزارش اعزام کتابخانه‌ها و مربیان سیار کانون پرورش فکری به مناطق محروم و فراهم آوردن ملزومات و امکانات فعالیت‌های فرهنگی کودکان و نوجوانان از تصمیمات مصوب این جلسه بود.

در این نشست مشترک نمایندگان دفاتر تسهیلگری شهرستان‌های مسجدسلیمان و دزفول از دیگر حاضران این جلسه بودند که بازدید از مناطق محروم این شهرستان‌ها و خدمات‌رسانی به آن‌ها نیز به عنوان برنامه‌های آتی کانون خوزستان تصویب شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 11 =