ترافیک و حمل و نقل شهری تبریز از نگاه کودکان و نوجوانان

ترافیک و حمل و نقل شهری موضوع مجموعه‌آیتم‌های تصویری است که با مشارکت کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آذربایجان شرقی و سازمان ترافیک شهرداری تبریز برای پخش از تلویزیون و فضای مجازی در حال تولید است.

به گزارش اداره‌کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون پرورش فکری، این آثار آموزشی با هدف اصلاح و ارتقای کیفی برنامه‌های مرتبط با حمل و نقل شهری و بهره‌مندی از دیدگاه‌های کودکان و نوجوانان خلاق در این زمینه در حال تولید است.
بیان موضوع‌ها و چالش‌های ترافیکی از مسیر خلق آثار هنری و ادبی و گفت‌وگو درباره‌ی این موضوع‌ها با کودکان و نوجوانان، محور این تولیدات تصویری اعلام شده است.
کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان آذربایجان شرقی و سازمان ترافیک و حمل و نقل شهرداری تبریز در ادامه‌ی همکاری‌های مشترک خود در زمینه‌ی ارتقای فرهنگ ترافیک، این آثار تصویری را با حضور اعضای فعال و موفق مراکز کانون پرورش فکری شهر تبریز تولید می‌کند.
این دو نهاد علاوه بر این تولیدات، فعالیت‌های مشترکی را در طول سال برگزار می‌کنند که آموزش مفاهیم و موضوع‌های مرتبط با فرهنگ صحیح رانندگی در شهرک ترافیک از آن‌جمله اند که در مجتمع فرهنگی‌هنری کانون تبریز احداث شده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 16 =