کد خبر: 306704
تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۸:۳۴
آیین تجلیل از بازنشستگان کانون در خراسان جنوبی برگزار شد

طی مراسمی با حضور مدیرکل کانون خراسان جنوبی از بازنشستگان کانون استان تجلیل به‌عمل آمد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون خراسان جنوبی، همزمان با ۱۳ مرداد ماه ۱۴۰۰ با حضور طاهره حمیدی مدیرکل کانون استان ، کارشناسان و جمعی از مربیان، آیین تجلیل از بازنشستگان کانون خراسان جنوبی برگزار شد.

بر اساس این خبر، مدیر کل کانون استان در این مراسم طی سخنانی، ضمن قدر شناسی از خدمات این همکاران در دوران خدمت در کانون، بازنشستگی را فصل جدیدی از زندگی دانست و افزود: این دوران می تواند آغاز رشد و بالندگی با استفاده از تجارب گذشته باشد.

وی از بازنشستگان به عنوان سرمایه‌های کانون یاد کرد و اظهار داشت: کارکنان فعلی کانون قدردان زحمات و تلاش‌هایی که جهت سربلندی کودکان و نوجوانان استان متحمل شدید هستند و امیدواریم ادامه دهنده خوبی در این راه باشیم و این امانت را به بهترین نحو به آیندگان بسپاریم.

حمیدی در ادامه گزارشی از اقدامات چند سال اخیر کانون به همکاران بازنسشته خود در استان ارایه کرد و گفت: حمیدی در ادامه گزارشی از اقدامات چند سال اخیر کانون به همکاران بازنسشته خود در استان ارایه کرد و گفت: کاری که در مجموعه استان انجام شده حاصل زحمات و همراهی خوب کارکنان مجموعه بوده و با استفاده از ظرفیت‌های استان، رایزنی‌هایی انجام و نتایج خوبی حاصل شده است. 

ارتقای جایگاه استان از ضعیف به خوب در ارزیابی دستگاه‌های اجرایی برای اولین بار از طرف سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان، افتتاح چهار آسمان‌نمای دیجیتال در استان، افزایش تعداد مراکز سیار از سه مرکز به 13 مرکز، افزایش قابل توجه منابع مطالعاتی مراکز، چاپ کتاب‌های مختلف برگزفته از آثار منتخب اعضای مراکز در استان، احداث مرکز شماره 4 کانون در شرایطی که مشکلات مالی گریبان‌گیر پروژهای عمرانی است، جذب خیرین جهت توسعه مراکز، جذب اعتبارات از محل آسیب‌های اجتماعی و افزایش اعتبارات عمرانی استان از اهم مواردی بود که مدیر کل کانون استان به آن اشاره داشت.

وی از موفقیت اعضای کانون استان در رویدادهای مهم بین المللی و کشوری به عنوان یک اتفاق مهم در سال‌های اخیر نام برد و اظهار داشت: در طی چند سال اخیر بیش از 125 عضو کانون استان موفق به کسب عناوین مختلف بین المللی و ملی شده‌اند.

حمیدی در ادامه به برنامه‌های جدید کانون در جهت کشف و شکوفایی استعداد کودکان ونوجوانان استان اشاره کرد و افزود: ایجاد انجمن های هنری، ادبی و فرهنگی از قبیل قصه گویی، عکاسی، نجوم، شعر و داستان و برگزاری کارگاه‌های برخط کانون در شرایط شیوع بیماری کرونا، توانمند سازی مربیان و... از مهمترین اقدامات این حوزه بوده است.

این مدیر فرهنگی از ایجاد مرکز سیار جدید در بیرجند خبر داد و گفت: توسعه مراکز کانون در استان و در کنار آن پیگیری اسناد مالکیت کانون در دستور کار قرار دارد که از مهمترین اقدام در این رابطه نیز می توان به واگذاری زمین مرکز شماره یک بیرجند به عنوان هدیه مقام معظم رهبری از محل املاک بنیاد مصتضعفان یاد کرد که پس از پیگیر های مستمر به ثمر رسید.

وی از اقدامات عمرانی و فرهنگی به عنوان دو بال پرواز نام برد که موفقیت‌های کانون استان حاصل این تلاش‌ها است.

در ادامه این نشست صمیمی همکاران بازنشسته کانون نیز به بیان دیدگاه‌ها و خاطرات خوش ایام حضور خود در کانون پرداختند.

گفتنی است پخش ویدیویی با محتوای تصاویری از سال‌های خدمت این همکاران و همچنین کلیپ اولین اقدامات کانون استان، تقدیر مدیر کل کانون استان با اهدای لوح و هدایه از این همکاران، بازدید از آسمان‌نمای مرکز 2 بیرجند و همچنین ساختمان در حال احداث مرکز شماره 4 بیرجند پایان بخش این برنامه بود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 3 =