آیین اختتامیه بیست و سومین جشنواره بین المللی قصه گویی ( مرحله استانی)

بیست و سومین جشنواره بین المللی قصه گویی ( مرحله استانی)روز چهارشنبه 13 مرداددر مرکز فرهنگی هنری شماره 8 اراک با اعلام برگزیدگان به کار خود پایان داد.

به گزارش روابط عمومی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان مرکزی قصه گویان برگزیده اول تا سوم مرحله استانی در بخش‌های مادربزرگ‌ها و پدربزرگ‌ها، زنان و مردان، دختران و پسران و در دو بخش ملی و آیینی سنتی اعلام شدند.

در بخش ملی مادر بزرگ‌ها و پدربزرگ‌ها نفر اول «کبری رضایی» با قصه «کفشی که به پای دختر می‌رود» ، نفر دوم «محمد ولی ئی» با قصه «روباه دم بریده» و در بخش زنان و مردان، نفر اول «ساره وفا» با قصه «شیر درون»، نفر دوم  «فاطمه نجفی مهر» با قصه «تو مادر منی»، نفر سوم «فائقه جمشیدیان» با قصه «فکر آخر» و شایسته تقدیر «فاطمه باقری» با قصه «گل خورشید»  بودند.

در بخش دختران و پسران این جشنواره نیز  نفر اول «امین رسولی» با قصه «جوحی و مرد صراف»، نفر دوم «علیرضا یادگاری» تپه با قصه «راز چشمه جواهر»، نفر سوم «ثمین خدادادی» با قصه «گل اومد بهار اومد» و شایسته تقدیر «فاطمه داودآبادی» با قصه «باغبانی که می‌خواست پهلوان باشد» برگزیده شدند.

در بخش دختران و پسران هم نفر اول «آتنا بیات» با قصه «تازیانه بهرامم، نفر دوم «رها سادات جلالی» با قصه «رزم رستم و اسفندیار»،نفر سوم «زینب اکبری» با قصه «مبارزه با اولاد» و شایسته تقدیر «علیرضا متقی» با قصه «رزم رستم و سهراب» کسب عنوان کردند.

این رقابت‌ها با داوری استاد «رضا مهدوی هزاوه و مریم مهدوی و سمیه امیری» انجام شد.

  ۱۰۸ نفر برای شرکت در بخش ملی بیست و سومین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی استان مرکزی اثر فرستادند که از این تعداد ۷۲ نفر در بخش زنان و مردان، ۱۳نفر در بخش مادربزرگ‌ها و پدربزرگ‌ها و ۱۱۷ نفر نیز در بخش ویژه دختران و پسران هستند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 5 =