کد خبر: 306720
تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۴:۴۶
بازدید 149
تکریم از مریم یحیی بازنشسته کانون استان مرکزی

مراسم تجلیل از بازنشستگان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان مرکزی در آستانه روز خانواده و تکریم بازنشستگان

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان مرکزی ، مراسم تجلیل از مریم یحیی همکار بازنشسته کانون به نمایندگی از همکاران بازنشسته با حضورجهانبخش قنبری مدیر کل کانون ،مسلم احمدلو معاون فرهنگی و کارشناسان فرهنگی در اختتامیه بیست و سومین جشنواره بین المللی قصه گویی (مرحله استانی)  برگزار شد.

۲۵ ذی الحجة با توجه به نزول سوره مبارکه هَلْ أَتَی(انسان) که در اهمیت جایگاه خانواده و استحکام پایه های آن نازل شده است، در تقویم جمهوری اسلامی ایران، به عنوان روز خانواده و تکریم بازنشستگان نامیده شده است. این نامگذاری فرصتی را فراهم کرده است که جایگاه خانواده و ضرورت تکریم بازنشستگان، که سرمایه های معنوی ایران اسلامی هستند به همگان یادآور شود.

در این آیین مدیر کل کانون گفت :بازنشستگی به منزله سرمایه بی بدیل و ارزشمندی می باشد که با تکیه برعلم و دانش و تجربه این عزیزان می توان برای پیشرفت مربیان جوانتربهره برد.

توصیه های دینی و احادیث ائمه اطهار(ع) به اهمیت جایگاه خانواده به عنوان اولین رکن تعلیم و تربیت پرداخته است، احترام و تکریم بازنشستگان توصیه ای دینی و اخلاقی است که به ما می آموزد رعایت حرمت و پاسداشت زحمات این بزرگواران وظیفه ای همگانی است وامیدوارم بتوانیم در تمامی مراحل کاری از تجربیات ارزشمند این بزرگواران بهره مند شویم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 6 =