اختتامیه مرحله استانی بیست و سومین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی لرستان

آیین اختتامیه مرحله استانی بیست و سومین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی لرستان به صورت مجازی با معرفی نفرات برگزیده در بخش های مختلف به کار خود پایان داد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون لرستان: با پایان یافتن مرحله استانی بیست و سومین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی، برگزیدگان نهایی به مرحله‌ی منطقه‌ای این رویداد فرهنگی معرفی شدند.
براین اساس: اختتامیه جشنواره، امروز16 مرداماه 1400 به خاطروضعیت قرمز کرونا، بدون حضور مخاطبان در.سالن آمفی تاترکانون لرستان با حضور هیئت داوران واعضای شورای فرهنگی کانون استان برگزار شد.
محمد جواد محمدی مدیرکل کانون استان لرستان در آیین اختتامیه این جشنواره ضمن قدردانی از زحمات همه همکاران و هیئت داوران جشنواره گفت: قصه یکی ازمهم ترین و ارزشمندترین واسطه های فرهنگی است که دنیا با همه ی پیشرفت هایی که دارد و به صورت لحظه ای درحال ارتقاء است، به این هنرزندگی سازنیازمنداست.
محمدی افزود: شجاعت، گذشت، ایثار، شهامت، مردانگی و ... را می توان با قصه گویی به نسل آینده انتقال داد.
وی در خصوص روند برگزاری مرحله استانی بیست و سومین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی عنوان داشت: در جشنواره امسال تعداد کل شرکت کننده در بخش ملی۱۲۱ نفر بودند که پس از پالایش اولیه آثار، اسامی ۴۵ اثر برای رقابت در اختیار هیئت داوران جشنواره قرار گرفت و پس از بازبینی های مجدد اسامی برگزیدگان نهایی اعلام شد.
در ادامه  هیئت داوران شامل: مسعود سپه وندی،  مهتاب شهیدی و زهرا عادلی و آفرین پنهانی به عنوان ناظراجرایی با تقدیر ازهمه شرکت کنندگان، در بخش های مختلف برگزیدگان را معرفی کردند.
یادآوری می‌شود مرحله پایانی بیست‌وسومین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان هم‌زمان با شب یلدا به صورت مجازی برگزار خواهدشد.


 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 13 =