کودکان خوزستانی در مسابقه نقاشی رومانی درخشیدند

هفت عضو هنرمند مراکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان خوزستان از چهارمین مسابقه بین‌المللی نقاشی کشور رومانی سه نشان طلا و چهار جایزه ویژه، دریافت کردند.

به گزارش روابط عمومی کانون خوزستان، این دوره از مسابقه نقاشی کشور رومانی با موضوع‌ «شهر و محل زندگی شما و گل‌ها» در سال ۲۰۲۰ برگزار شد.

بر اساس این گزارش «کوثر رضایی» عضو ۶ ساله کانون بهبهان، «علی تامرادی» ۱۱ ساله عضو کانون باغملک و «مریم یزدانی» ۱۳ ساله از کانون اهواز هر سه از استان خوزستان، نشان طلا و دیپلم افتخار چهارمین مسابقه بین‌المللی نقاشی کشور رومانی را دریافت کردند.

در همین حال «نهال دیده‌بان» و «نازنین ساداتی» دو  عضو ۹ ساله و «آوا جلویانی» ۷ ساله هر سه از کانون بهبهان و «آناهید آموزش» عضو ۸ ساله کانون اهواز نیز دیپلم افتخار جایزه ویژه چهارمین مسابقه بین‌المللی نقاشی کشور رومانی در سال ۲۰۲۰ را از آن خود کردند.

بر اساس این گزارش، این کودکان خوزستانی افتخار آفرین، از اعضا ناهید مهرانفر، زهره فرازمند مربیان هنری، شیرین فتحی مربی آزاد و مولود تجلی زاده مربی فرهنگی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خوزستان هستند که در کلاس‌های هنری کانون پرورش یافته‌اند و در این مسابقه بین‌المللی خوش درخشیدند.

لازم به یادآوری است کانون در کل کشور با ارسال 30 اثر در چهارمین مسابقه بین‌المللی نقاشی کشور رومانی در سال ۲۰۲۰ شرکت کرد که بیست عضو هنرمند مراکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان دیپلم افتخار و پنج نشان طلا، هشت نقره و هفت جایزه ویژه دریافت کردند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 2 =