فراخوان مهرواره‌ی عکاسی «محرم در قاب نگاه تو» منتشر شد

انجمن عکاسان نوجوان کانون پرورش فکری استان خوزستان، فراخوان اولین مهرواره‌ی عکاسی «محرم در قاب نگاه تو» را به‌عنوان یکی از ویژه‌برنامه‌های ماه محرم منتشر کرد.

به گزارش روابط عمومی کانون خوزستان، این رویداد هنری با موضوعات «محرم و کودکان و نوجوانان، محرم و نماز ظهر عاشورا، محرم و امر به معروف و نهی از منکر، محرم و آیین‌های عاشورایی و محرم و شیرخوارگان حسینی»، ویژه‌ی رده‌ی سنیِ نوجوان (بالای ۱۵ سال)، اعضای ارشد (۱۹ تا ۲۲ سال) و همچنین مربیان فرهنگی، هنری و ادبی کانون، برگزار می‌شود.

بر اساس این فراخوان متقاضیان واجد شرایط می‌توانند قطعات عکس خود را با محوریت موضوعات اعلام شده این مهرواره، با کیفیت مناسب و در فرمت jpg گرفته و با درج شناسنامه (نام و نام خانوادگی، شماره تماس، نشانی محل سکونت، عنوان عکس، محل و تاریخ عکس به‌طور کامل) به پیام‌رسان مراکز کانون پرورش فکری سراسر استان خوزستان ارسال یا در سایت khz.kpf.ir بارگذاری کنند.

آخرین‌مهلت پذیرش آثار جهت شرکت در این مهرواره، ۱۵ شهریورماه ۱۴۰۰ اعلام شده است و انتخاب و داوری آثار در ۲۵ شهریور ۱۴۰۰ صورت می‌گیرد.

علاقه‌مندان می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره‌ی ۰۹۱۶۹۰۹۳۳۱۰ تماس حاصل فرمایند.

بنا بر اعلام دبیرخانه اولین مهرواره عکاسی «محرم در قاب نگاه تو»، آثار منتخب این رویداد هنری در ۲۷ شهریور ۱۴۰۰ معرفی شده و در هر بخش، به 3 نفر از برگزیدگان بسته فرهنگی تولیدات کانون به همراه لوح تقدیر اهدا خواهد شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 17 =