فراخوان دومین ویژه‌برنامه‌ی مداحی و مرثیه‌خوانی «العطش» در خوزستان منتشر شد

کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان خوزستان، فراخوان دومین ویژه‌برنامه‌ی مداحی و مرثیه‌خوانی «العطش» را به مناسبت ایام ماه محرم و صفر، منتشر کرد.

به گزارش روابط عمومی کانون خوزستان، این رویداد فرهنگی - هنری به میزبانی مرکز فرهنگی هنری کانون شماره یک اهواز در بخش مداحی در محورهای موضوعی «عاشورا و قیام امام حسین (ع) و یاران باوفایش، کودکان و کربلا، مرثیه‌خوانی‌های مرسوم و متداول، مداحی‌های محلی و بومی، امربه‌معروف و نهی از منکر»، ویژه‌ی رده‌ی سنیِ نوخوان (۷ تا ۸ سال)، نونهال (۹ تا ۱۱ سال)، نونگاه (۱۲ تا ۱۴ سال) و نوجوان (۱۵ تا ۱۷ سال)، برگزار می‌شود.

بر اساس این فراخوان متقاضیان واجد شرایط می‌توانند مداحی‌های خود را به‌صورت تک‌نفره در قالب یک فیلم ۳ الی ۸ دقیقه‌ای و بر مبنای محورهای موضوعی اعلام شده این ویژه‌برنامه با کیفیت مناسب و صدای رسا و با درج شناسنامه (نام مرثیه‌خوان، نام مرثیه، تاریخ تولد، شماره تماس، نشانی محل سکونت) در سایت khz.kpf.ir، بارگذاری کنند.

آخرین‌مهلت پذیرش آثار جهت شرکت در این مهرواره ۵ مهرماه ۱۴۰۰، اعلام شده است.

علاقه‌مندان می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره‌ی ۰۹۰۱۹۵۱۰۳۷۲ تماس حاصل فرمایند.

بنا بر اعلام دبیرخانه دومین ویژه‌برنامه‌ی مداحی و مرثیه‌خوانی «العطش»، آثار منتخب این رویداد فرهنگی-هنری مصادف با اربعین حسینی معرفی و برگزیدگان هر گروه سنی، بسته فرهنگی تولیدات کانون به همراه لوح تقدیر دریافت خواهند کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 5 =