کد خبر: 306827
تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۴۰۰ - ۰۸:۳۴
مهرواره‌ی کتاب‌خوانی «برای دوست» در خوزستان برگزار می‌شود

کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان خوزستان، فراخوان مهرواره‌ی کتاب‌خوانی «برای دوست»، را ویژه‌ی ماه محرم منتشر کرد.

به گزارش روابط عمومی کانون خوزستان، این رویداد فرهنگی به میزبانی مرکز فرهنگی هنری کانون رامهرمز، در بخش‌های معرفی کتاب با موضوعات «امام حسین (ع)، عاشورا، آیین‌های عاشورایی و کودکان در کربلا» ویژه‌ی گروه سنیِ نونهال (۹ تا ۱۱ سال)، نونگاه (۱۲ تا ۱۴ سال)، نوجوان (۱۵ تا ۱۷ سال)، اعضای ارشد (۱۸ تا ۲۲ سال) و مربیان کانون برگزار می‌شود.

بر اساس این فراخوان متقاضیان واجد شرایط می‌توانند آثار خود را در قالب کلیپ یک‌دقیقه‌ای با فرمت mp4 و به‌صورت افقی، بر مبنای محورهای موضوعی اعلام شده این مهرواره، با کیفیت مناسب و صدای رسا و با درج شناسنامه (نام و نام خانوادگی، نام اثر، تاریخ تولد، شماره تماس، نشانی محل سکونت) از طریق پیام‌رسان مراکز کانون خوزستان ارسال یا در سایت khz.kpf.ir، بارگذاری کنند.

آخرین‌مهلت پذیرش آثار جهت شرکت در این مهرواره، ۳۱ شهریورماه ۱۴۰۰ اعلام شده است.

علاقه‌مندان می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره‌ی 09165073945 تماس حاصل فرمایند.

بنا بر اعلام دبیرخانه‌ی مهرواره‌ی کتاب‌خوانی «برای دوست»، آثار منتخب این رویداد فرهنگی در هفته‌ی اول مهرماه ۱۴۰۰ معرفی و برگزیدگان هر گروه سنی، بسته فرهنگی تولیدات کانون به همراه لوح تقدیر دریافت خواهند کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 10 =