کد خبر: 306844
تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۳:۰۸
بازدید 198
مهرواره ادبی‌-آیینی «سرو سرخ» فراخوان‌شد

کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با همراهی ستاد اقامه نماز استان گیلان فراخوان مهرواره ادبی‌-‌آیینی «سرو سرخ» را منتشرکرد.

به گزارش روابط‌عمومی اداره‌کل کانون استان گیلان، این فراخوان هم‌زمان با دهه نخست ماه محرم و به‌منظور بسط و گسترش فرهنگ عاشورایی و آشناسازی هرچه بیش‌تر مخاطبان با سیره عملی معصومین (س) انتشاریافت.

برهمین اساس نیز «ارزش‌های حماسه انسان‌ساز کربلا»، «مقام حضرت‌سیدالشهدا(ع)»، «نماز ظهر عاشورا» و «فضائل اخلاقی ائمه معصومین (ع) از محورهای موضوعی این فراخوان به‌شمارمی‌رود.

این درحالی است که «شعر»، «داستان» و «متن ادبی»، عرصه‌ی هنرنمایی گروه‌های سنی ۷+ (نوخوان)، +۹ (نونهال) اعلام شده و گروه‌های سنی  ۱۲+ (نونگاه)، ۱۵+ (نوجوان) می‌توانند با ارایه‌ی آثار خود در حوزه «شعر» و «داستان»، در این رویداد ادبی‌-آیینی شرکت‌کنند.

براساس این فراخوان، علاقه‌مندان تا ۱۵ شهریور ۱۴۰۰ فرصت‌ خواهندداشت آثار خود را به قلم ۱۲Bnazanin تایپ‌کرده و به نشانی: رشت، صندوق پستی ۳۱۸۱ یا ایمیل بخش مکاتبه‌ای آفرینش‌های ادبی کانون به آدرس (mokatebe.gilan@kpf.ir) و هم‌چنین، مراکز فرهنگی هنری سراسر استان گیلان ارسال‌کنند.

آیین پایانی مهرواره «سرو سرخ» که به‌همت مرکز آفرینش‌های ادبی کانون پرورش کودکان و نوجوانان و همراهی ستاد اقامه نماز استان گیلان فراخوان‌شد، ۲۷ شهریور۱۴۰۰ (روز شعر و ادبیات فارسی) برگزار و از برگزیدگان بخش‌های مختلف با اهدای  لوح سپاس و هدیه قدردانی‌می‌شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 2 =