اعضای موفق مرکز فرهنگی و هنری بشرویه تقدیر شدند

در دیدار مربیان و اعضای مرکز فرهنگی وهنری کانون بشرویه با علی شفیعی فرماندار این شهرستان از اعضای موفق این مرکز در رویدادهای هنری و ادبی تقدیر شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون خراسان جنوبی، در این دیدار شفیعی فرماندار بشرویه  ضمن تشکر از زحمات مربیان کانون پرورش فکری در جهت کشف استعداد و هدایت کودکان و نوجوانان به سمت علایقشان، حمایت والدین در پیشرفت این نوجوانان را بی تاثیر ندانست.

وی با تبریک به نوجوانان موفق آن‌ها را به تلاش و پشتکار بیشتر و ادامه دادن این راه توصیه کرد و افزود: امیدواریم در آینده شاهد موفقیت  بیشتر در عرصه‌های مختلف بوده و نتیجه این تلاش‌ها در زندگی شخصی و آینده شغلی کودکان ونوجوانان نمود پیدا کند.

در این مراسم مدال برنز مسابقه جهانی نقاشی کودک به حجت الهام بخش عضو نوجوان این مرکز اهداء شد.

گفتنی است، اثر این نوجوان ۱۵ ساله از بین بیش از ۴۰۰۰ اثر از ۳۸ کشور دنیا در رده سنی ۱۲ تا ۱۵ سال توانسته بود مدال برنز این مسابقه را کسب کند.

در ادامه از «مریم سادات خاکساری» و « فهیمه فرهادی» برگزیدگان دومین مهرواره طنز خلیج فارس جوایز خود را از دست فرماندار شهرستان دریافت کردند.

یاد آور می شود اثر این دو عضو موفق ادبی نیز از بین ۱۶۲ اثر رسیده به این مهرواره در بین ۹ اثر برگزیده قرار گرفته بود.

در پخش پایانی این مراسم نیز لوح تقدیر مهرواره  طنز خلیج فارس به سرکار خانم نرگس اسماعیلی اول مربی ادبی این مرکز اهداء شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 7 =