اعضای کانون استان اردبیل در مسابقه بزرگ «ما می‌توانیم» افتخار آفریدند

اعضای کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اردبیل با کسب ۱۸ برگزیده در مسابقه‌ی بزرگ «ما می‌توانیم» افتخارآفرینی کردند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون استان اردبیل، زعفر احدزاده بابیان این خبر گفت: اعضای هنرمند کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اردبیل در رشته‌های مختلف نقاشی و دل‌نوشته‌ی ادبی در مسابقه بزرگ «ما می‌توانیم» خوش ‌درخشیدند.

احدزاده در این خصوص افزود: طبق اعلام اسامی برگزیدگان نهایی؛ اعضای کانون اردبیل شامل النا امید و عسل ابراهیم‌پور از مرکز شماره یک، طاها پاک‌روان از مرکز شماره دو، حسن محمدی جناقرد، زهرا شمس قوجه‌بیگلو و ساینا حمیدیان هر سه از مرکز شماره سه‌، کوثر عزیزی و مهدی لطف‌اللهی از مرکز شماره پنج در رشته‌ی «نقاشی» برگزیده شدند.

مدیرکل کانون استان اردبیل خاطرنشان کرد: آیدا علایی، هانیه دهقان و اسرا رهنما آذرمغانلو از کانون شهرستان پارس‌آباد، هستی جهانبانی از کانون اصلاندوز، معصومه رستمی و محیا مهدی‌زاده از کانون گرمی و زهرا رعدی قوجه‌بیگلو از کانون انگوت نیز در میان برگزیدگان رشته نقاشی بودند.

او با اعلام اسامی برگزیدگان در رشته ادبی، ادامه داد: فاطمه کریمی از مرکز جعفرآباد، سارینا شفیقی از مرکز نمین و معصومه دادرسی از مرکز شماره یک پارس‌آباد نیز از اعضای ادبی کانون استان اردبیل بودند که در بخش «دل‌نوشته» حایز رتبه برتر شدند.

گفتنی‌است نه به کالای قاچاق، مضرات استفاده از کالای قاچاق، رونق تولید و حمایت از کالای ایرانی موضوعات مسابقه بزرگ «ما می‌توانیم» بودند که توسط کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز استانداری البرز و اردبیل، کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، وزارت آموزش و پرورش و حوزه هنری استان البرز در رشته‌های نقاشی، خاطره‌نویسی و دل‌نوشته ویژه دانش‌آموزان ۱۰ تا ۱۷ سال در اسفندماه سال ۱۳۹۹ فراخوان شده بود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 10 =