کد خبر: 307079
تاریخ انتشار: ۶ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۱:۵۹
بازدید 177
گرامی داشت هفته دولت در کانون لرستان

به مناسبت گرامی داشت هفته دولت ویژه برنامه های مختلفی با محوریت معرفی شهیدان والا مقام رجایی و باهنر در مراکز کانون استان لرستان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون لرستان، به مناسبت گرامی داشت هفته دولت ویژه برنامه های مختلفی با محوریت معرفی شهدای دولت درمراکز فرهنگی هنری کانون استان لرستان برگزار شد.
محمدجوادمحمدی مدیرکل کانون لرستان ضمن تبریک هفته دولت و روز کارمند به مربیان و کارکنان پرتلاش کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان استان گفت: درهفته دولت برنامه های متنوعی در زمینه های فرهنگی، هنری و ادبی با محوریت هفته دولت از سوی مراکز سراسر استان در فضای مجازی اجراشد.
محمدی افزود: معرفی شخصیت و زندگی شهیدان والا مقام رجایی و باهنر به اعضای کودکان ونوجوانان و معرفی کتاب «آسمان پر ستاره» از مجموعه کتاب‌های تاریخ انقلاب و کتاب «سرگذشت مسافرکویر» (زندگی نامه شهید محمد جواد باهنر ) و دانستنیهای تاریخ انقلاب اسلامی ایران از جمله این برنامه هاست.
مدیرکل کانون لرستان با اشاره به فضاسازی متناسب با این ایام عنوان داشت: دراین هفته همه ی مراکز معرفی شخصیت شهیدان رجایی و باهنر را در قالب نماهنگ و پادکست و تهیه نشریه های دیواری انجام دادند.
 مدیرکل کانون ارستان اضافه کرد: نقاشی، خوشنویسی و دعوت از اساتید برای معرفی شخصیت و زندگی و... شهیدان رجایی و باهنر و پرسش و پاسخ به سوالات کودکان و نوجوان نیز از دیگر برنامه های کانون لرستان بود.
همچنین مدیر کل کانون لرستان طی پیامی روز کارمند را به همه همکاران تبریک گفت، در قسمتی از این پیام آمده است: روز کارمند، روز تجلیل از انسان‌ های شایسته‌ ای است که هدفشان خدمت به مردم به خصوص کودکان ونوجوانان این دیاراست است.
گفتنی است: درحال حاضر 27مرکز کانون پرورش فکری شامل 17 مرکز ثابت، دو کتابخانه پستی در خرمآباد و بروجرد و 8 کتابخانه سیار شهری و روستایی فعالیت دارندو درحال حاضر به خاطر شیوع بیماری کرونا مراکز، فعالیت ها به صورت مجازی انجام می شود.


 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 10 =