کد خبر: 307096
تاریخ انتشار: ۷ شهریور ۱۴۰۰ - ۰۸:۳۵
بازدید 57
معرفی همدان به مناسبت سالروز ولادت حکیم هزاره‌ها و هفته همدان

مرکز فرهنگی‌هنری شماره ۳ کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان همدان با هدف معرفی جاذبه‌های این استان اقدام به برگزاری برنامه زنده در صفحه اینستاگرام خود کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان همدان، به مناسبت سالروز تولد حکیم و فیلسوف بزرگ ابوعلی سینا، مرکز فرهنگی‌هنری شماره ۳ همدان مخاطبان خود را به یک سفر مجازی یک روزه که از صفحه اینستاگرام این مرکز به صورت مستقیم پخش می‌شد دعوت کرد.
در ابتدای این برنامه محمد ایوبی شاعر و پیش‌کسوت در حوزه فرهنگ و ادبیات، ضمن معرفی جاذبه‌های گردشگری این استان، مخاطبان را به شنیدن قصه‌ای زیبا با لهجه همدانی دعوت کرد.
سپس ۳ نفر از اعضای فعال و هنرمند کارگاه قصه‌گویی اقدام به اجرای برنامه پرداختند.
‏در ادامه فریبا عزتی‌حق، قصه‌گوی توانمند کانون، قصه‌ی‌ «قیچی که دنبال کار می‌گشت» را با لهجه شیرین همدانی اجرا و حال و هوای خاصی به برنامه بخشید.
در پایان محمد ایوبی با قرائت شعری زیبا از حکیم ابوعلی سینا ضمن گرامیداشت روز پزشک و هفته همدان از خدمات و فداکاری‌های پزشکان کشور، در این ایام سخت کرونایی تشکر و قدر دانی کرد.
لازم به ذکر است در هفته‌ی همدان که آغاز آن مصادف بود با یکم شهریورماه، سالروز تولد ابوعلی سینا و روز پزشک، مراکز فرهنگی‌هنری شهر همدان با اجرای برنامه‌های مختلف علاوه بر معرفی این استان، اقدام به شناساندن و معرفی مشاهیر و شخصیت‌های بزرگ این استان کردند.
گفتنی است اجرای این برنامه ها با موضوع «همدان» تا یکشنبه ۷ شهریورماه ادامه خواهد داشت.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 1 =