کد خبر: 307207
تاریخ انتشار: ۱۳ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۱:۴۳
برپایی نمایشگاه ایثار و شهادت و جلسات عزاداری محرم در کانون شهرک غرب

نمایشگاه ایثار و شهادت حاوی آثار نقاشی و خط کودکان و نوجوانان با هدف پاسداشت و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و آشنایی هر چه بیشتر مردم با فعالیت‌های کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در دهه‌ی سوم محرم در محل کانون واقع در شهرک غرب تهران برپا شده است.

به گزارش اداره‌کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، این برنامه با رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی جهت ممانعت از شیوع بیماری کرونا در فضای باز مجموعه‌ی کانون در شهرک قدس از ۸ تا ۱۹ شهریور  ١۴٠٠ از ساعت ۲۰:۳۰ پذیرای خانواده‌ها و کودکان است.
در همین حال در این ویژه‌برنامه جلسات عزاداری در کنار سخنرانی مذهبی با مشارکت هیات فاطمیون، سپاه شهید باهنر، هاتف شهر و بسیج کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان برگزار می‌شود.
شایان ذکر است محوطه‌ای برای حضور کودکان و اجرای فعالیت‌های فرهنگی‌هنری از سوی مربیان بسیجی تعبیه شده است و به کودکان و نوجوانان حاضر محصولات کانون با موضوع ترویج این فرهنگ غنی اعطا می‌شود.
همچنین مراسمی نیز هر شب در واحد سیار تریلی پیک امید برای حاضران برگزار می‌شود که در سایت https://mirol.ir/live/8e0ce414531179a/video به صورت زنده به نمایش درمی‌آید.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 12 =