بازدید مدیر کل کانون خراسان جنوبی از مرکز سیار روستایی شهرستان خوسف

مدیر کل کانون استان با حضور در پایگاه کتاب‌خانه سیار روستایی کانون در شهرستان خوسف از فعالیت‌های این مرکز بازدید کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون خراسان جنوبی، طاهره حمیدی مدیر کل کانون استان صبح امروز چهارشنبه ۱۷ شهریور ماه ۱۴۰۰ به همراه عذرا شهریاری کارشناس آموزش و پژوهش استان از پایگاه کتاب خانه سیار روستایی کانون در این شهرستان بازدید و از نزدیک اقدامات این کتاب‌خانه را در ارایه خدمات به کودکان ونوجوانان حاشیه‌ی  شهر و روستاهای این شهرستان رصد کرد.

بر اساس این خبر حمیدی طی نشستی با «مهدی رحمتی»مربی این کتاب‌خانه برنامه‌ریزی در خصوص حضور بیشتر کودکان ونوجوانان مستعد این شهرستان در فعالیت‌های مجازی برخط کانون در سطح استان در فصل پاییز را خواستار شد.

وی در بخشی از سخنان خود با اشاره به اولویت‌های عمرانی در مراکز کانون استان گفت: پیگیری های لازم در خصوص تامین زمین و اعتبار ساخت مرکز فرهنگی و هنری در این شهرستان در دستور کار قرار دارد.  

گفتنی است بررسی وضعیت حضور کودکان ونوجوانان شهر خوسف در این پایگاه به عنوان تنها مرکز کانون در شهرستان، مراجعه به تعدادی از روستاهای تحت پوشش با رعایت نکات بهداشتی، استفاده از بستر فضای مجازی و شبکه شاد به منظور خدمات رسانی به کودکان ونوجوانان و همچنین میزان مشارکت قصه گویان این شهرستان در جشنواره قصه‌گویی از دیگر مواردی بود که در این بازدید مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 3 =