کد خبر: 307315
تاریخ انتشار: ۱۸ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۰:۵۶
نشست فصل تابستان مربیان ادبی کانون پرورش فکری گلستان

نشست فصلی مربیان ادبی کانون گلستان به‌صورت مجازی با حضور معاون فرهنگی اجرایی، کارشناسان و مربیان آفرینش‌های ادبی برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان گلستان،  الهه مقصودلو معاون فرهنگی‌اجرایی کانون استان در جمع مربیان ادبی ضمن  قدردانی از زحمات آنها در برپایی کارگاه‌های مجازی، گفت: مربیان ادبی تاثیر به‌سزایی در برگزاری کارگاه های مجازی دارند و تعداد زیادی از این کارگاه‌ها به همت این همکاران برگزار شد که جای تقدیر و تشکر دارد.

در ادامه این جلسه سمیه ریوفی، کارشناس ادبی استان شرایط موجود این واحد در استان را تشریح و به نقش مهم مربیان ادبی در جذب و پایدارسازی اعضا در مراکز اشاره کرد.

آسیب‌شناسی کارگاه‌های مجازی فصل تابستان، پیشنهادها جهت تقویت کمی و کیفی کلاس‌های فصل ‌پاییز، بررسی سطح‌بندی و پیش‌نیاز کارگاه‌های نوشتن خلاق، شعر و داستان و چگونگی جذب و پایدار سازی اعضا از جمله مواردی بود که در این نشست به آن پرداخته شد.

 در پایان برنامه های پیش‌بینی شده ی بخش ادبی در شش ماهه اول و دوم سال جاری بررسی شد.

دومین نشست فصلی مربیان ادبی کانون گلستان به‌صورت مجازی با حضور معاون فرهنگی اجرایی، کارشناسان و مربیان آفرینش‌های ادبی ۱۷ شهریور ۱۴۰۰ برگزار شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 7 =