کد خبر: 307386
تاریخ انتشار: ۲۲ شهریور ۱۴۰۰ - ۰۷:۴۰
بازدید 379
هفدهمین جلسه مجازی انجمن عکاسان نوجوان کانون گلستان

هفدهمین جلسه‌ی انجمن عکاسان نوجوان کانون پرورش فکری گلستان با موضوع « عناصر بصری در عکاسی» ۲۱ شهریور ۱۴۰۰ با حضور اعضای انجمن برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره‌کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان گلستان، هفدهمین نشست تخصصی انجمن عکاسان نوجوان کانون استان در سال جدید با حضور حوری داوودی بعنوان کارشناس و مهمان و با موضوع « عناصر بصری در عکاسی» با حضور اعضا برگزار شد.

بر اساس این گزارش مهمان برنامه در ابتدا به واژه عکاسی، تعریف آن و همچنین نقش نور در ثبت تصویر اشاره کرد.

حوری داوودی، برتکرار و تمرین به عنوان یک راز عکاسی تاکید کرد و گفت:هر چه وقت بیشتر در مورد تکرار، تمرین سوژه‌ها، ایده‌ها و زوایای مختلف وقت گذاشته شود، باعث حرفه ای شدن عکاس می‌شود.

کارشناس هنری کانون استان سیستان و بلوچستان همچنین یاد گرفتن خلاقیت در کنار قواعد و اصول عکاسی را جزو مهمترین اصول در عکاسی دانست.

وی در ادامه به به تعریف مبانی هنرهای تجسمی که در همه هنرها وجود دارد و در نقش آن در هنر عکاسی اشاره کرد و توضیح داد که سواد چگونه دیدن، ساده کردن عناصر، معنا دادن، قرار دادن آنها در محل استقرار و مفهوم بخشیدن چگونه به بهتر شدن عکاسی کمک می‌کند.

پایان این نشست با ارسال عکس‌های متناسب با موضوع و پرسش و پاسخ اعضا همراه بود.

هفدهمین جلسه‌ی انجمن عکاسان نوجوان کانون پرورش فکری گلستان با موضوع « عناصر بصری در عکاسی» ۲۱ شهریور ۱۴۰۰ با حضور اعضای انجمن برگزار شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 1 =