نشست توجیهی مربیان مسوول مراکز کانون استان اردبیل با موضوع هفته پژوهش

نشست توجیهی مربیان مسوول مراکز کانون پرورش فکری استان اردبیل در خصوص سیزدهمین دوره شیوه‌نامه هفته پژوهش، روز یکشنبه ۲۱ شهریورماه سال ۱۴۰۰ در فضای مجازی برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون استان اردبیل، در ابتدای این نشست زعفر احدزاده مدیرکل کانون استان با اشاره به اهداف و سیاست‌های کلی کانون، پژوهش را از برنامه‌های کاربردی در جهت توسعه و ایجاد بهره‌وری بیشتر عنوان و بر اهمیت و ضرورت انجام این مقوله تأکید کرد.

احدزاده از مربیان خواست تا نسبت به رشد و توسعه فرهنگ پژوهش و بهبود کمی و کیفی فعالیت‌های پژوهشی در مراکز فرهنگی هنری جدیت و اهتمام ویژه‌ای داشته باشند.

در ادامه این نشست، داریوش علومی معاون فرهنگی کانون استان ضمن توصیه مربیان بر خود توانمندسازی و روزآمدسازی فعالیت‌ها و اقدامات از طریق پژوهش‌های کاربردی، گفت: پژوهش در کانون، یک مبحث ارزشمند برای ارتقای عملکرد مربیان و توسعه‌ فرهنگی جامعه‌ مخاطب است.

وی در ادامه مباحث خود بر ضرورت توجه به تحقیق و پژوهش و مشارکت جدی همکاران در فراخوان هفته پژوهش تأکید کرد.

هم‌چنین، مریم علایی کارشناس آموزش و پژوهش استان به تشریح سیزدهمین شیوه‌نامه هفته پژوهش و نحوه تولید آثار باکیفیت در قالب‌ها و بخش‌های مختلف شیوه‌نامه پرداخت و به پرسش‌های مربیان در این خصوص پاسخ گفت.

شایان‌ذکر است تبیین و تشریح سیزدهمین دوره شیوه‌نامه هفته پژوهش، حضور فعال مربیان مراکز کانون استان در جشنواره هفته پژوهش و تولید آثار کیفی و مطلوب ازجمله اهداف برگزاری این نشست بود که با حضور مربیان مسئول مراکز استان در بستر فضای مجازی اسکای روم برگزار شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 0 =