تشکیل دبیرخانه پویش مردمی «به رنگ مدرسه» در کانون پرورش فکری سیستان و بلوچستان

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان سیستان و بلوچستان و مدیرعامل مجمع خیرین مدرسه‌ساز در جلسه‌ای ضمن بررسی پویش مردمی «به رنگ مدرسه» از تشکیل دبیرخانه‌ی این طرح در کانون خبر دادند

به گزارش روابط عمومی اداره‌کل کانون سیستان و بلوچستان، جلسه مشترک مدیرکل کانون استان و مدیرعامل مجمع خیرین مدرسه‌ساز با موضوع تشکیل دبیرخانه پویش مردمی «به رنگ مدرسه» برگزار شد.

معصومه هادی فعالیت این پویش در فضای مجازی را تجربه‌ای متفاوت دانست که می‌توان با بررسی و برنامه‌ریزی هدفمند، به نتیجه‌ی مورد نظر رسید.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان در ادامه با بیان این نکته که درختان تناور نتیجه‌ی کاشتن و پرورش دادن بذرهای کوچک در گذشته بوده گفت: این فعالیت‌ها می‌توانند با تغییر نگاه جامعه باعث پیشرفت در زمینه‌های گوناگون فرهنگی و اجتماعی شوند.

هادی ظرفیت‌های هنری در کانون را در جهت ایده‌پردازی و خلق آثار هنری برای ترغیب و ترویج فرهنگ مدرسه‌سازی توسط خیرین و نگهداشت و مراقبت توسط مردم و دانش‌آموزان موثر دانست و آمادگی استقرار دبیرخانه پویش را در کانون استان اعلام کرد.

وی همچنین از مجمع خیرین مدرسه‌ساز خواست تا حمایت‌های خیرین را به سمت کانون نیز گسیل دهند تا از استعدادهایی، که در شهرها و روستاها توسط همکاران شناسایی می‌شوند، حمایت شود.

پیش از سخنان مدیرکل کانون، محمد جهانتیغی، مدیرعامل مجمع خیرین مدرسه‌ساز استفاده از ظرفیت فضای مجازی را بخش مهمی برای افزایش مشارکت کودکان دانست و اظهار امیدواری کرد این پویش باعث توجه بیشتر خانواده‌ها به امر مدرسه‌سازی شود.

گفتنی است پویش به رنگ مدرسه با سه هدف «ترویج فرهنگ مدرسه‌سازی در بین کودکان و نوجوانان و خانواده‌ها»، «افزایش آگاهی مردم» و «استفاده از ظرفیت هنری کودکان برای تشویق مردم در امر مدرسه‌سازی» برای کودکان گروه سنی ۶ تا ۱۲ سال برگزار می‌شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 1 =