درخشش اعضای کانون گیلان در جشنواره گوهرناب

اعضای مراکز فرهنگی هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان گیلان در جشنواره تولیدات چندرسانه‌ای«گوهرناب» خوش‌درخشیدند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون استان گیلان، این جشنواره استانی هم‌زمان با هفته عفاف و حجاب  و در سایه همراهی سازمان بسیج‌ رسانه‌ سپاه قدس، کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، آموزش و پرورش و جامعه زنان استان گیلان برگزارشد.

بهره‌گیری خلاقانه از فرصت‌ها و استفاده هدف‌مند از ابزار هنر برای نهادینه‌سازی فرهنگ عفاف و حجاب، از شاخصه‌های این جشنواره به‌شمارمی‌رفت و اعضای کودک و نوجوان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان گیلان نیز با ارسال  ۱۱۸ اثر نقاشی و ۵۹ فیلم‌کوتاه، حضوری موثر در این رویداد فرهنگی‌هنری داشتند.

برهمین اساس، «حلمانوروزی» و «حنانه برجعلی‌زاده» از کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان رودسر عنوان دومی بخش فیلم‌های ۹۰ ثانیه را از آن‌خودکردند و عنوان سومی بخش نقاشی کودکان به «امیرمحمد آزرمی» از کانون پرورش فکری سیاهکل و «سوگل‌جوادی» عضو مرکز فرهنگی هنری کانون تالش تعلق‌گرفت.

آیین معرفی و قدردانی از برگزیدگان این جشنواره که دربخش‌های فیلم کوتاه ۶۰ ثانیه‌ای، انیمیشن، اینفوگرافی، مصاحبه، یادداشت، عکس‌نوشته، تیتر، عکس، نقاشی و دابسمش  صورت‌گرفت،  روزچهارشنبه،۲۴ شهریور ۱۴۰۰ در حسینیه ایثار و شاهد شهر رشت برگزارشد و چهار عضو  برگزیده کانون پرورش فکری گیلان با اهدای لوح‌سپاس و جایزه تجلیل‌شدند.

مهدی‌پارسا، رئیس سازمان بسیج رسانه سپاه قدس گیلان در این مراسم ضمن تاکید بر ضرورت فرهنگ‌سازی در حوزه عفاف و حجاب و رسالت افراد جامعه و مسئولان دستگاه‌های اجرایی، نقش کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان گیلان و دیگر دستگاه‌های همراه را برای تولید آثار فاخر در حوزه کودک و نوجوان مهم ارزیابی‌کرد و همراهی خانواده‌ها و گفتمان‌های صمیمانه در این راستا را یک اولویت دانست.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 2 =