لزوم برنامه‌ریزی مناسب‌تر برای قصه‌گویی منطقه‌ای

سرپرست کانون البرز در نشست تخصصی کمیته قصه‌گویی کانون البرز بر لزوم فعالیت مناسب‌تر برای مرحله منطقه‌ای جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی تاکید کرد.

همکاران کانون البرز در نشست تخصصی کمیته قصه‌گویی به ریاست سرپرست کانون استان فعالیت‌های اجرایی ویژه جشنواره منطقه‌ای را بررسی کردند؛ قاسم سلیمانی، سرپرست کانون و رییس این نشست تخصصی  در سخنانی ضمن تاکید بر توجه ویژه به قصه و قصه‌گویی به عنوان یکی از فعالیت‌هاای نامی و اثرگذار کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، از تلاش همکاران در بخش‌های پیشین جشنواره تشکر کرده و از آنان  خواست که با دقت نظر ویژه‌ای برای اجرای مرحله‌ی منطقه‌ای بیست و سومین جشنواره‌ی بین‌المللی قصه‌گویی برنامه‌ریزی کرده و حضور خوب و شایسته‌ای را از استان البرز در این مرحله از جشنواره نیز داشته باشند.   
ضرورت توجه به قصه‌گویان، انجام تمرینات مقدماتی در سالن منتخب برای برگزاری جشنواره، لزوم نقد و بررسی قصه‌ها، توجه به جدول زمان‌بندی دبیرخانه جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی کشوری و همراهی مناسب با این عزیزان، توجه به تمامی امکانات و تجهیزات مورد نیاز، تعیین نقش و مسوولیت همکاران و پوشش خوب رسانه‌ای از نکات مهمی بود که این مقام مسوول به آن‌ها اشاره کرد. 
در ادامه معاون فرهنگی، اجرایی و کارشناسان عضو دبیرخانه قصه‌گویی استان البرز در خصوص اقدامات قبل، حین و بعد از اجرای مرحله منطقه‌ای صحبت کردند. 
تشکیل گروه مجازی قصه‌گویان راه‌یافته به مرحله منطقه‌ای، چگونگی بررسی قصه‌ها، دعوت از تعدادی از  همکاران بخش‌های فرهنگی و  هنری برای فضاسازی مناسب، استفاده شایسته از بستر فضای مجازی، و بیان تجهیزات و امکانات لازم  از مهم‌ترین سخنانی بود که در این نشست مطرح شد. 
گفتنی است نشست کمیته تخصصی قصه‌گویی استان البرز روز پنج شنبه از ساعت ۱۰/۳۰ تا ۱۲ برگزار شدو  مقرر شد تاریخ دقیق و لینک فضای مجازی  مرحله‌ی منطقه‌ای قصه‌گویی و چگونگی مشارکت قصه‌گویان  برتر  استان البرز  در دو بخش ملی و آیینی ، سنتی  به زودی در اختیار علاقه مندان قرار خواهد گرفت .

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 0 =