تجلیل  از مسوول امور ایثارگران کانون البرز

رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران  منطقه ۱ کرج با حضور در اداره کل کانون البرز از اسماعیل نمک شناس ، مسوول امور ایثارگران این اداره‌کل تجلیل کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره‌کل کانون البرز، سید محمد حسینی، رییس بنیاد شهید منطقه ۱ کرج در دیداری مشترک ضمن تشکر از تلاش‌های کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در حوزه‌ی معرفی  فرهنگ ایثار و شهادت به کودکان و نوجوانان، ابراز امیدواری کرد که بنیاد شهید و کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان بتوانند تعاملات سازنده‌ای را در این زمینه انجام داده و با اجرای برنامه‌های مناسب برای این گروه سنی هر چه بیشتر کودکان و نوجوانان را با شهدا و آرمان‌های والای آنان آشنا کنند.

این مقام مسوول که به همراه جمعی از همکاران بنیاد شهید منطقه ۱ کرج در کانون حضور یافته بود،  در ادامه به برخی موارد مربوط به امور ایثارگران و فعالیت‌هایی که باید در ادارات کل صورت گیرد اشاره کرد.

اسماعیل نمک شناس، مسوول امور ایثارگران کانون البرز نیز در سخنانی به فعالیت‌های کانون در بخش همکاران ایثارگر و فعالیت‌های فرهنگی حوزه کودک و نوجوان اشاره کرد ودر خصوص این دسته از  همکاران سخن گفت.

در پایان این نشست نیز که روز شنبه ۲۷ شهریور۱۴۰۰ برگزار شد ، لوح تقدیری با امضای رییس بنیاد شهید منطقه یک کرج از سوی قربان‌پور،پدر شهید به این همکار کانون اهدا شد و حکم تمدید مسوولیت وی به عنوان مسوول امور ایثارگران کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان البرز برای دو سال متوالی  به ایشان اهدا شد .

سید محمد حسینی در بخش هایی از لوح تقدیراهدایی توفیق این همکار درپاسداری از دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و آرمان‌های امام عظیم الشان (ره) و شهدای گرانقدر در سایه‌ی عنایات ولی عصرو اجرای منویات مقام معظم رهبری(مدظله العالی) را خواستار شده است .

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 17 =