نشست مجازی شاعران نوجوان با بابک نیک‌طلب شاعر ادبیات کودک و نوجوان

نشست مجازی شاعران نوجوان با بابک نیک طلب شاعر ادبیات کودکان و نوجوانان و نقد کتاب تا "خیابان خوشبخت" برگزار شد

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان آذربایجان شرقی، این نشست ادبی در قالب جلسات فصل نقد کتاب و همزمان با روز ملی شعر و ادب فارسی برگزار شد.

بابک نیک طلب شاعر سرشناس ادبیات کودک و نوجوان کشور در این نشست دو ساعته به صورت تصویری برگزار شد با گرامیداشت یاد و خاطره استاد شهریار اشعار این شاعر نامدار را به لحاظ محتوا و فرم از نمونه‌های ارزشمند شعر فارسی عنوان و غزلی از استاد شهریار را قرائت کرد.

در ادامه این نشست ادبی تعدادی از نوجوانان حاضر در برنامه به نقد و تحلیل کتاب شعر "تا خیابان خوشبخت" سروده بابک نیک طلب پرداخته و دیدگاه‌های خود را با شاعر این کتاب مطرح کردند، بهره‌مندی از عناصر خلاقیت، شناخت مخاطب و ایده و تخیّل از جمله نکات بود که در مباحث این جلسه عنوان و در باره آن بحث و گفتگو شد.

در هر یک از مباحث این جلسه، بابک نیک طلب به سوالات حاضران پاسخ داد و در خصوص ویژگی‌های کتاب "تا خیابان خوشبخت" صحبت کرد.

سلسله نشست‌های نقد کتاب به صورت فصلی و در قالب دیدار نوجوانان علاقه‌مند به شعر و داستان با شاعران و نویسندگان سرشناس ادبیات کودک و نوجوان به همت واحد آفرینش‌های ادبی کانون استان آذربایجان شرقی برگزار می‌شود.

پیش از این و در خرداد ماه سال جاری حمیدرضا شاه‌آبادی نویسنده نامدار کشورمان میهمان نوجوانان استان بود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 1 =