جلسه شورای پایگاه مقاومت بسیج کارکنان کانون خراسان‌رضوی

اولین جلسه شورای پایگاه مقاومت بسیج شهید سلیمانی با حضور مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان‌رضوی و اعضای شورا در روز شنبه ۱۵شهریور۱۴۰۰ برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی  اداره کل کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان خراسان رضوی، مدیر کل کانون استان خراسان رضوی در جمع اعضای شورای پایگاه مقاومت بسیج شهید سلیمانی در سخنانی به سابقه تشکیل بسیج به عنوان یک نهاد ارزشی و انسان‌ساز و اثرگذار اشاره و بر استفاده از ظرفیت‌های بسیج به عنوان الگویی مناسب برای  کودکان و نوجوانان وآینده‌سازان کشور عزیزمان تاکید کرد.

ابراهیم زره‌ساز با بیان اینکه کودک و نوجوان  امروز باید معنی حس خلق، فداکاری، حسن رفتارو فضایل اخلاقی را بداند به رسالت مربیان در این زمینه اشاره  و بر استفاده از فعالیت‌ها، ظرفیت‌های کانون و بهره گیری از تجربیات و شیوه‌های خلاقانه  و مبتکرانه مربیان  جهت آشنایی هر بیشتر کودکان ونوجوانان  با باورهای ارزشمند بسیج تاکید کرد.

شایان ذکر است در این جلسه اعضای شورای پایگاه مقاومت شهید سلیمانی به ارائه نقطه نظرات در خصوص بهره‌گیری از ظرفیت‌های کانون، استفاده از شیوه‌های خلاقانه و به روز در اجرای فعالیت‌ها، تدارک بازدید  و اردوهای فرهنگی «برای همکاران و اعضا»، تهیه و توزیع بسته‌های آموزشی  و استفاده از فضاسازی و تبلیغات محیطی پرداختند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 8 =