راه‌یابی ۴۶  پادکست گیلانیان به مرحله دوم جشنواره قصه‌گویی کانون

نخستین سال حضور و رقابت پادکست‌ها در بیست‌و سومین جشنواره قصه‌گویی کانون با راه‌یابی ۴۶ اثر گیلانیان به مرحله دوم این رویداد بین‌المللی همراه‌شد.

به‌گزارش روابط‌عمومی اداره‌کل کانون استان گیلان، نخستین سال حضور و رقابت پادکست‌ها در جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان با داوری ۱۷۰۰ اثر ارسالی به دبیرخانه این جشنواره و راه‌یابی ۴۶ پادکست گیلانیان به مرحله دوم این رقابت‌ها همراه‌شد.

محمد گودرزی‌دهریزی، دبیر این رویداد با بیان این‌که ۱۷۰۰ اثر رسیده از سوی یک گروه ۵ نفره پایش شده، تاکیدکرد که این آثار در مرحله‌ی دوم نیز  از سوی یک گروه ۳ نفره از  داوران پایش و برترین‌ها معرفی خواهدشد.
وی اظهار امیدواری کرد که حداکثر تا ماه آبان، آثار راه‌یافته به مرحله‌ی نهایی انتخاب و طی ۱۰ روز پیش از آیین پایانی و مرحله‌ی‌ِ کشوری، برگزیدگان قصه‌های صوتی مشخص و در اختتامیه‌ی جشنواره بیست و سوم معرفی‌شوند.
یادآورمی‌شود، بیست‌وسومین جشنواره‌ی بین‌المللی قصه‌گویی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان هم‌زمان با شب یلدا برگزارمی‌شود.

اسامی آثار راه‌یافته به این مرحله در پایگاه اینترنتی جشنواره به نشانی www.kanoonfest.ir و یا پایگاه خبری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان به  نشانی https://www.kanoonnews.ir در دسترس عموم علاقه‌مندان است.

 خالقان پادکست‌های راه‌یافته به مرحله دوم جشنواره قصه‌گویی کانون

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 1 =