کد خبر: 307657
تاریخ انتشار: ۳۰ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۰:۱۷
بازدید 142
دو عنوان برگزیده سومین مهرواره ((آفرینش)) به کانون یزد رسید

هم‌زمان با روز ملی شعر و ادب فارسی، دو عضو کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان یزد عنوان برگزیده‌ی سومین مهرواره شعر «آفرینش» کانون را کسب کردند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان یزد، از میان نزدیک به ۹۰۰ اثر رسیده به دبیرخانه سومین مهرواره شعر آفرینش از سراسر کشور و پس از دو مرحله داوری ۹۰ نفر از اعضای انجمن‌های شاعران نوجوان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان (در دو گروه سنی نوجوان و ارشد) در فهرست برگزیدگان جای گرفتند که از این تعداد ۱۷ نفر به عنوان برگزیدگان بخش ویژه (شعر طنز) معرفی شدند.

بر این اساس، مهسا دستخوان وفاطمه دهشیری عضو مجتمع فرهنگی هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان یزد، به مربیگری فرزانه سعادتمند موفق به کسب عنوان برگزیده این مهرواره شدند.

هیئت داوران مرحله پایانی سومین مهرواره شعر آفرینش را مریم اسلامی، حسین دهلوی و حسین تولایی از شاعران و کارشناسان کانون تشکیل داده‌اند.
بر اساس این خبر، همانند مهرواره‌های گذشته قرار است آثار برگزیدگان در مجموعه‌ای از سوی انتشارات کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان منتشر شود.
یادآوری می‌شود همانند دوره‌ی دوم این مهرواره، امسال نیز به دلیل شیوع ویروس کرونا، اختتامیه به شکل حضوری برگزار نخواهد شد اما به‌زودی برای برگزیدگان، کارگاه‌های تخصصی نقد و بررسی شعر به شکل مجازی از سوی داوران مرحله پایانی مهرواره برگزار و لوح تقدیر و هدایای برگزیدگان نیز در هفته‌های آینده به استان‌ها ارسال خواهد شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 14 =