مجموعه پوسترهای «نوجوان‌مرد» رونمایی و منتشر شدند

۱۰ خاطره از نوجوانی شهید حاج‌قاسم سلیمانی با عنوان «نوجوان‌مرد» تصویرسازی و در آغاز هفته دفاع مقدس رونمایی و منتشر شدند.

به گزارش روابط‌عمومی اداره‌کل کانون استان کرمان، کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمان با همکاری بسیج کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و حوزه هنری استان با هدف نشر و ترویج فرهنگ ایثار و مقاومت و آشنایی آینده‌سازان کشور با اسطوره‌های واقعی ایران و جبهه مقاومت اقدام به تولید مجموعه پوسترهای «نوجوان‌مرد» کرده است.

بنابر این خبر، مجموعه پوسترهای «نوجوان‌مرد» شامل یک پوستر جلد و ۹ پوستر روایت‌گونه برای مخاطب نوجوان است و از خاطرات خودنوشت شهیدحاج‌قاسم سلیمانی در کتاب «ازچیزی‌نمی‌ترسیدم»  الهام گرفته شده و ۳۱ شهریور ۱۴۰۰ در سالن اجتماعات دانشگاه فرهنگیان کرمان به صورت رسمی رونمایی شدند.

محسن روحی مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمان در توضیح این رونمایی بیان کرد: «مجموعه «نوجوان‌مرد» به مرور و در آینده اضافه و تکمیل خواهد شد و کانون پرورش فکری کودکان و نوجوان استان کرمان ساخت پوسترهای مشابه با مجموعه پوسترهای نوجوان‌مرد را، برای دیگر شهدای استان کرمان دردست تولید دارد که همزمان با سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی رونمایی خواهند شد.

وی افزود: «کانون پرورش فکری کودکان و نوجوان استان کرمان با همکاری سپاه ثارالله مجموعه قصه‌های کوتاه دفاع‌مقدسی با محوریت شهدای استان کرمان را آماده و در هفته دفاع‌مقدس در فضای مجازی منتشر خواهد کرد.»

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 4 =