درخشش دو عضو نوجوان و ارشد انجمن شعر شهریار

درخشش دو عضو نوجوان و ارشد انجمن شعر شهریار در سومین مهرواره شعر آفرینش

به گزارش روابط عمومی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان آذربایجان شرقی ، «امیر حسین پور عزیز» در بخش نوجوان و «هدیه ناصر دوست» به عنوان عضو ارشد انجمن شعر شهریار در «سومین مهرواره ملی شعر آفرینش»، از سوی انجمن شاعران نوجوان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، که هم‌زمان با روز ملی شعر و ادب فارسی به عنوان برگزیده معرفی شدند.

بر همین اساس از میان نزدیک به ۹۰۰ اثر رسیده به دبیرخانه سومین مهرواره شعر آفرینش از سراسر کشور و پس از دو مرحله داوری ۹۰ نفر از اعضای انجمن‌های شاعران نوجوان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان (در دو گروه سنی نوجوان و ارشد) در فهرست برگزیدگان جای گرفتند که از این تعداد ۱۷ نفر به‌عنوان برگزیدگان بخش ویژه (شعر طنز) معرفی شدند.

اعضای هیئت انتخاب در مرحله اول مهرواره شعر، از میان کارشناسان و مربیان ادبی شاعر از مراکز کانون انتخاب شده بودند که فاطمه سلیمانی از زنجان، محدثه الماسی از خوزستان، رقیه هاشمی از خراسان شمالی، مسلم محمدی از همدان و محسن حسینی از لرستان را شامل می‌شود.

هیئت داوران مرحله پایانی سومین مهرواره شعر آفرینش را مریم اسلامی، حسین دهلوی و حسین تولایی از شاعران و کارشناسان کانون تشکیل داده‌اند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 12 =