راه‌یابی دو فیلم کانون به بخش مسابقه جشنواره «کینولاب» لهستان

فیلم سینمایی «دوچ» و پویانمایی «باد دوچرخه سوار» از تولیدات کانون پرورش فکری در بخش‌ مسابقه ششمین جشنواره بین‌المللی فیلم کودکان و نوجوانان «کینولاب» لهستان نمایش داده می‌شود.

به‌گزارش اداره‌کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، در این رویداد هنری فیلم «دوچ» به کارگردانی امیر مشهدی‌عباس با ۹ فیلم دیگر، از کشورهای استونی، هند، هلند، آلمان، کرواسی، بلاروس، فیلیپین، روسیه، فنلاند در بخش مسابقه فیلم‌های بلند رقابت می‌کند.

هم‌چنین انیمیشن «باد دوچرخه‌سوار» اثر نازنین سبحان‌سربندی در بخش مسابقه فیلم‌های کودکان بالای ۶ سال ششمین جشنواره بین‌المللی فیلم کودکان و نوجوانان «کینولاب» لهستان با ۵ فیلم کوتاه از کشورهای روسیه، اسپانیا، کانادا، کرواسی و نروژ رقابت می‌کند.


بر اساس این گزارش در این جشنواره ۱۰ فیلم در بخش فیلم بلند و ۶۳ فیلم کوتاه در بخش مسابقه قرار دارد که در پنج گروه سنی چهار تا بالای ۱۵ سال گروه‌بندی شده است.
جشنواره بین‌المللی فیلن کودکان و نوجوانان «کینولاب» از سوی بنیاد توسعه سینمایی لهستان در سال ۲۰۰۸ تاسیس و امکان برگزاری آن در تمامی شهرهای جنوب این کشور از سوی شهرداری فراهم می‌شود.
ششمین جشنواره بین‌المللی فیلم کودکان و نوجوانان «کینولاب» لهستان از ۴ تا ۷ مهر ۱۴۰۰ (۲۶ تا ۲۹ سپتامبر ۲۰۲۱) برگزار می‌شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 1 =