عضویت رایگان کودکان و نوجوانان در کانون زنجان

عضویت کودکان و نوجوانان در مراکز فرهنگی هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان زنجان، روزهای ۱۶ و ۱۷ مهر رایگان است.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری استان زنجان،علیرضا نوری با اعلام این خبر گفت: برنامه‌های متنوع، جذاب و آموزنده هفته ملی کودک از 16 تا 22مهرماه در دوسطح دراستان زنجان اجرا خواهد شد که شامل اجرای برنامه برای کودکان و اجرای برنامه درباره کودکان می شود.

وی با اشاره به اینکه «حال خوش کودکی، رنگ خوش زندگی» شعار روز جهانی کودک در سال‎جاری است، تصریح کرد: کودک، صلح، بازی و نشاط عنوان نخستین روز از هفته کودک، کودک، باورهای دینی و معنویت، عنوان دومین روز از این هفته، کودک خانواده و مهارت های زندگی عنوان سومین روز و کودک، امنیت، بهداشت و سلامتی عنوان چهارمین روز از هفته ملی کودک انتخاب شده است.

علیرضا نوری اضافه کرد: کودک، کتاب، هنر و ادبیات عنوان پنجمین روز از هفته کودک، هویت، میراث طبیعی و فرهنگی عنوان ششمین روز از هفته و کودک،رسانه و فناوری های نوین عنوان هفتمین روز از هفته کودک اعلام شده است.  

 نوری در ادامه ابراز داشت: کودکان و نوجوانان علاقه‌مند به فعالیت در کانون می‌توانند روزهای ۱۶ و ۱۷ مهر به صورت رایگان عضو کانون شوند و از فعالیت‌های حضوری و مجازی استفاده کنند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 0 =