کودکان به عنوان آینده‌سازان فردا، سرمایه‌های اصلی جامعه هستند

به مناسبت فرارسیدن روز جهانی و هفته ملی کودک، استاندار همدان ضمن تبریک این روز به کودکان و نوجوانان کشور عزیزمان، پیامی را به همین مناسبت صادر کرد.

به گزارش روابط‌ عمومی اداره‌کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان همدان، مهندس سیدسعید شاهرخی استاندار همدان با تبریک فرارسیدن هفته ملی کودک پیامی را خطاب به متولیان و دست‌اندرکاران امر پرورش و آینده‌سازان کشور اسلامی صادر کرد که به این شرح است:
کودکان به عنوان آینده‌سازان فردا در حقیقت سرمایه‌های اصلی جامعه هستند که علاوه بر اینکه در آینده کشور تاثیرگذار هستند در جامعه و بالاخص خانواده نیز منشا شور و نشاط و زیبایی زندگی‌اند.

شعار «حال خوش کودکی، رنگ خوش زندگی» که به عنوان شعار روز جهانی و هفته ملی کودک از طرف کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان انتخاب شده نشانه تاثیر بسیار زیاد تربیت کودکان در زندگی انسانها است که لازم است برای ایجاد جامعه با نشاط و سالم، کودکان عزیز مورد توجه بیشتر قرار گیرند و همه دست‌اندرکاران امر کودک و خانواده‌های محترم آنها در جهت تربیت اسلامی کودکان این سرزمین اهتمام ویژه‌ای به کار بندند.
اینجانب ضمن تبریک روز جهانی کودک به همه کودکان عزیز این سرزمین و خانواده‌های محترم آنها از خداوند منان عزت و سربلندی همه مردم این سرزمین به ویژه کودکان عزیز را مسئلت می‌نمایم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 2 =