پیام تبریک رییس اداره آموزش و پرورش شهرستان زرین‌دشت

مجید مرادخواه، رییس اداره آموزش و پرورش شهرستان زرین‌دشت در پیامی روز جهانی و هته ملی کودک را تبریک گفت.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان فارس، در متن این پیام آمده است:

             باسمه‌تعالی

لبخند کودک، لطف الهی و وجود بارقه‌ی زیبای هستی است که خداوند قادر متعال به جهان ارزانی داشته است و آینده ایران‌زمین، کشور پهناور اسلامی‌مان با ارزش‌های متعالی آن، بسته به پرورش اندیشه، روش و منش کودکان و نوجوانان ماست.

بزرگ‌داشت هفته‌ ملی کودک، محملی است برای فهمیدن و درک کردن اهمیت موضوع و یادآوری پاسداشت حقوق آنان که وظیفه‌ی بزرگ‌سالان است. احترام و محبت به این قشر عظیم و شاداب نگاه‌داشتن آن‌ها به‌عنوان یک وظیفه در جهت بسط ارزش‌ها و باورهای دینی است.

فرارسیدن هفته ملی و روز جهانی کودک یادآور اهمیت ویژه و لزوم توجه خاص به کودکان جامعه به منظور برنامه‌ریزی و جهت‌دهی آنان به سمت پرورش کرامات انسانی در درون خود و کسب مهارت‌های پایه‌ای و اساسی در جنبه‌های گوناگون زندگی است تا جامعه شاهد امتداد، بسط و گسترش دنیای پاک و بی‌آلایش کودکی در همه دوران و سطوح زندگی باشد.

اینجانب فرارسیدن هفته کودک را به همه کودکان سرزمینم، شهرستان زرین‌دشت و همه تلاشگران و عزیزانی که در پرورش و اعتلای این سرمایه‌های ارزشمند در تکاپو هستند، معلمان، خانواده‌ها و کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان تبریک گفته و از خداوند متعال برای همگان  بهترین‌ها را آرزو می‌کنم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 7 =