مربیان کانون گیلان به دشتویل رودبار رفتند

ویژه‌برنامه «با بچه‌های روستا» به میزبانی کودکان و عضو پیشین کانون و معلم امروز دبستان شهید مرتضی مطهری دشتویل شهرستان رودبار برگزارشد.

به گزارش روابط‌عمومی اداره‌کل کانون استان گیلان، «با بچه‌های روستا» پویشی ساختارمند و هدف‌مند است که به‌منظور افزایش گستره‌ی فعالیت‌های کانون و خدمات‌رسانی به تمامی کودکان و نوجوانانی که به کتاب‌خانه‌های ثابت این مجموعه‌ی فرهنگی دسترسی‌ندارند، صورت‌می‌گیرد.

استمرار و همه‌جانبه‌نگری، از شاخصه‌های این فعالیت اثربخش محسوب‌می‌شود و بهانه‌ای  برای هم‌نشینی مربیان مراکز فرهنگی‌هنری ثابت، کتاب‌خانه‌ سیار روستایی و بخش مکاتبه‌ای آفرینش‌های ادبی کانون است تا ضمن اجرای فعالیت‌های حضوری، به معرفی فعالیت‌های این مجموعه‌ی فرهنگی به کودکان، نوجوانان و خانواده‌ها بپردازند.

هفته ملی کودک سال جاری نیز فرصت مغتنمی برای دست‌اندرکاران این مجموعه فراهم‌کرد تا در قالب برنامه «با بچه‌های‌ روستا» و با شعار«حال‌خوش‌کودکی، رنگ‌خوش زندگی» میهمان کودکان روستای دشتویل شهرستان رودبار شده و با همراهی عضو دیروز کانون و معلم امروز مدرسه شهید محمدجواد باهنر به اجرای فعالیت‌های فرهنگی، ادبی و هنری اقدام‌کنند.

این حرکت فرهنگی با معرفی کانون و برنامه‌های آن آغاز شد و در ادامه نیز مربیان به برپایی«کارگاه نوشتن خلاق»، «معرفی‌کتاب» و « آموزش کاردستی» اقدام‌کردند.

تمرین نوشتن خلاق

«خوانش‌شعر»، «قصه‌گویی» و «آشنایی با شاعر»، و خاطره‌گویی معلم این مدرسه از روزهای شیرین عضویت در بخش مکاتبه‌ای مرکز آفرینش‌های ادبی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان گیلان، دیگر برنامه‌های این روز به‌شمارمی‌رفت و با اهدای کتاب در خاطره کودکان روستای دشتویل ماندگارشد.   

قصه‌گویی مربی کانون

اهدای کتاب به کودکان دشتویل

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 8 =