جشن بزرگ هفته ملی کودک در مجتمع فرهنگی‌هنری شهید آیت الله مدنی

در دومین روز از هفته ملی کودک، مجتمع فرهنگی‌هنری شهید آیت‌الله مدنی با برگزاری جشنی شاد و بانشاط لحظات مفرحی را برای کودکان رقم زد.

به گزارش روابط عمومی اداره‌کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان همدان، در دومین روز از هفته ملی کودک، مربیان فرهنگی و هنری مراکز شهرستان همدان با حضور در مجتمع شهید آیت‌الله مدنی اقدام به برگزاری جشن هفته ملی کودک کردند.
این برنامه با حضور بیش از ۸۰ دانش‌آموز مقطع ابتدایی و با رعایت کامل فاصله‌گذاری و پروتکل‌های بهداشتی در حیاط مجتمع برگزارشد.


در ابتدای مراسم بهناز ضرابی‌زاده ضمن تبریک هفته ملی کودک به کودکان حاضر در برنامه گفت: خوشحالیم که بعد از یک سال واندی دوری، در چنین مناسبتی خدمت شما کودکان هستیم. تمام توان خود را به کار می‌گیریم تا شادی را برای شما به ارمغان آوریم و لحظات خوشی را برایتان بیافرینیم. شما سرمایه‌های این کشور هستید.
در ادامه نازنین حیدرلو یکی از اعضای خوش ذوق و هنرمند مرکز فرهنگی‌هنری شماره ۲ همدان با قرائت متنی زیبا روز جهانی کودک را به کودکان تبریک گفت.
سپس گروه سرود مرکز به اجرای سرود نمایش پرداختند.


در میان شادی و شعف کودکان داود زیبایی مربی سیار روستایی همدان با اجرای زیبای بازی‌های محلی و مسابقه لحظات شادی را برای کودکان فراهم کرد.
کودکان پس از بازی، توسط عروسک‌های سردیس به داخل کتابخانه هدایت شدند و در غرفه‌های مختلف اوریگامی، کاردستی، نوشتن خلاق و بازی مارپله حضور پیدا کردند و مربیان حاضر در غرفه‌ها اقدام به آموزش کودکان کردند.
آن‌ها سپس به نوشتن آرزوهای خود بر روی بادکنک‌های رنگی پرداختند.


‏در پایان، مربیان کانون فرفره‌های دست‌ساز و رنگارنگی را که مزین به شعار هفته‌ی ملی کودک بود به دانش‌آموزان هدیه کردند.
‏سپس کودکان همراه عروسک‌های بلند قامت و سردیس با پخش ترانه‌های شاد کودکانه در خیابان‌های اطراف مجتمع، علاوه بر شادپیمایی، این روز را جشن گرفتند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 3 =