بهره‌مندی کودکان روستای تقرتپه‌ی گرگان از فعالیت‌های کانونی

مربیان کتابخانه‌های سیار روستایی شماره یک و دو گرگان در سومین روز هفته ملی کودک، با حضور در روستای تقرتپه این شهرستان، روز شادی را برای بچه‌های این روستا رقم زدند.

به گزارش روابط عمومی اداره‌کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان گلستان، در این برنامه که با حضور معاون فرهنگی‌اجرایی کانون، کارشناسان فرهنگی و آفرینش‌های ادبی و مهمانانی از اداره‌ی استاندارد، نیروی انتظامی، آموزش و پرورش و دهیار همراه بود، محمد تورنگ و حبیب محبوبی،  مربیان سیار روستایی گرگان اقدام به اجرای برنامه‌های شاد و مفرحی برای دانش‌آموزان مدرسه شریعتی این روستا کردند.

محمد تورنگ در ابتدای برنامه با تبریک هفته‌ی ملی کودک برای بچه‌ها از اقدامات کانون در برگزاری کلاس‌های مجازی در دوره‌ی بیماری کرونا گفت و از انان خواست تا با مراجعه به سایت kpf.ir  در این کارگاه‌ها ثبت‌نام کنند.

در ادامه دانش‌آموزان به گروه‌های مختلف تقسیم شدند و با حضور در کارگاه‌ بازی و سرگرمی به انجام بازی‌هایی نظیر هفت‌سنگ، طناب کشی، وسطی و ... پرداختند.

در قسمت دیگری بچه‌های به کشیدن نقاشی با موضوع هفته ملی کودک و نیروی انتظامی کردند و در بخش دیگری بچه‌ها در کارگاه کاردستی کاغذوتا حضور داشتند.

برگزاری کارگاه ادبی توسط کارشناس آفرینش‌های ادبی استان نیز از دیگر بخش‌های جالب این روز بود.

صحبت‌های فرمانده پاسگاه تقی‌آباد و تبریک هفته ملی کودک، نیروی انتظامی و توضیحات وی در خصوص اهمیت همیاران پلیس و نقش پررنگ کودکان در این خصوص و کارشناس اداره‌کل استاندارد در خصوص اهمیت فرهنگ‌سازی رعایت استاندارد پایان‌‎بخش برنامه بود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 2 =