کد خبر: 308394
تاریخ انتشار: ۱۸ مهر ۱۴۰۰ - ۲۱:۳۰
بازدید 162
افتتاح کانکس امید همزمان با هفته ملی کودک

به مناسبت هفته ملی کودک کانکس پیک امید در مدرسه بهادری واقع در منطقه صدرآباد یزد با حضور مسئولین افتتاح شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان استان یزد، به مناسبت هفته ملی کودک کانکس پیک امید در مدرسه بهادری واقع در منطقه صدرآباد یزد با حضورسید محمدرستگاری فرماندار یزد ،عزیزیان مدیرکل دفتر امور اجتماعی استانداری ،  فخرالسادات خامسی عضو شورای شهر یزد ، اعظم کاظمی مدیر کل امور بانوان ، مهندس اشرف معاون نماینده مردم یزد و اشکذر در مجلس شورای اسلامی و  عالیه قوامی سرپرست کانون پرورش فکری استان و جمعی دیگر از مسئولین افتتاح شد.

عالیه قوامی ضمن تبریک هفته ملی کودک به کودکان حاضر در برنامه و خیر مقدم به مهمانان ، گزارشی از روند خرید و استقرار کانکس ارائه نمود و از کلیه دستگاه هایی که شرایط این اقدام را فراهم نموده بودند تشکر و قدردانی کرد. وی با اشاره به حقوق کودکان وحق شرایط برابر در استفاده از آموزش و خدمات فرهنگی ، اظهار امیدواری کرد کانکس امید با اجرای فعالیت در مناطق حاشیه ای و آسیب دیده امکان بهره وری کودکان این مناطق  از فعالیت های فرهنگی و هنری را فراهم نماید ، همچنین با اشاره به شعار هفته ملی کودک امسال "حال خوش کودکی ، رنگ خوش زندگی"  را شایسته تمام کودکان این مرزوبوم دانست.

قوامی بیان نمودکانکس پیک امید قراراست هر سه ماه یکباردریکی ازمناطق محروم شهریزد مستقرگردد وبه ارائه خدمات فرهنگی، هنری به کودکان و نوجوانان مشغول شود .وی در پایان ضمن تشکر از همراهی و حمایت دفتر امور اجتماعی استانداری ، درخواست سیار نمودن این کانکس را از فرماندار و مدیرکل اموراجتماعی استانداری بیان نمود.

در ادامه فخرالسادات خامسی با  بیان این که کانکس امید میتواند در صورت ضرورت به مناطق مختلف شهری اعزام شود وخدمات رسان فرهنگی و هنری بخصوص درمناطق محروم باشد، اقدام کانون پرورش فکری درایجاد فضایی قابل حمل جهت ارائه خدمات آموزشی را ارزنده برشمرد. وی ضمن تبریک هفته ملی کودک برای کودکان دنیایی پراز صلح و آرامش را آرزو نمود.

در این برنامه هنرمندان قصه گویی و نقالی به اجرای برنامه پرداختند؛و کودکان در کارگاه های نقاشی، سفالگری وکاردستی به فعالیت مشغول شدند.همچنین در حاشیه این مراسم نمایشگاهی ازآثار اعضای مراکز کانون استان به نمایش گذاشته شده بود.

در پایان این مراسم ازبرگزیدگان جشنواره بین المللی نقاشی تقدیر به عمل آمد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 9 =