«هزاران لبخند»، ویژه برنامه‌ی کانون گلستان در هفته‌ی ملی کودک

کانون پرورش فکری گلستان در راستای سیاست‌های خود مبنی بر بهره مندی تمامی کودکان و نوجوانان گلستانی از ظرفیت ها و امکانات فرهنگی هنری، همزمان با هفته ملی کودک ویژه برنامه‌ی « هزاران لبخند» را در مناطق کمتر توسعه یافته آغاز کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره‌کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان گلستان، در سومین روز از هفته ملی کودک، ویژه برنامه هزاران لبخند با موضوع امداد فرهنگی در مناطق کمتر توسعه یافته در روستای توران فارس شهرستان رامیان با حضور مدیرکل، کارشناسان، مربیان، مدیرآموزش و پرورش شهرستان، بخشدار، دهیار و کودکان و نوجوانان انجام شد.

محبوبه رجب‌نسب در این برنامه ضمن تبریک هفته‌ی ملی کودک به بچه‌ها،  اظهار داشت: با هدف گسترش و بهره‌مندی حداکثری کودکان و نوجوانان گلستانی از فعالیت‌های فرهنگی، هنری، ادبی، علمی و اسلامی، کانون گلستان برنامه‌ها و خدمات خود را به بچه‌های محروم روستایی و کم برخوردار استان در قالب طرح " امداد فرهنگی" گسترش می‌دهد.

مدیرکل کانون گلستان ادامه داد: این طرح با عنوان«هزاران لبخند» جزو ویژه برنامه‌هایی است که به مناسبت هفته‌ی ملی کودک، برای بچه‌های روستاهای کمتر توسعه یافته برنامه‌ریزی شده است و تا پایان این هفته نیز ادامه خواهد داشت.

در این‌روز، مربیان مراکز ثابت و سیار روستایی شهرستان‌های رامیان و آزادشهر، با حضور در روستای توران فارس از توابع شهرستان رامیان ضمن اجرای برنامه‌های فرهنگی مانند قصه گویی، بازی و سرگرمی، کاردستی، مسابقه و ... روز شاد و بانشاطی را برای کودکان و نوجوانان این روستاها رقم زدند.

گفتنی‌است در هفته ملی کودک امسال که از تاریخ ۱۶ الی ۲۲ مهر ادامه دارد، علاوه بر طرح هزاران لبخند، مربیان کتابخانه‌های سیار روستایی و شهری با حضور در روستاها و مناطق کمتر توسعه یافته، اقدام به برگزاری برنامه‌های مختلفی در راستای تقویت روحیه و مهارت آموزی کودکان و نوجوانان می‌کنند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 1 =