دیدار با کودکان و نوجوانان خانه رئوف

روز دوشنبه ۱۹ مهر چهارمین روز از هفته ملی کودک قنبری مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و هیات همراه با حضور مرادیان معاون پشتیبانی ومنابع انسانی وکارشناسان شبه خانواده استان وشهرستان با کودکان ونوجوانان پسرخانه رئوف دیدار کردند.

به گزارش روابط عمومی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان مرکزی  روز دوشنبه ۱۹ مهر چهارمین روز از هفته ملی کودک  قنبری مدیرکل کانون  پرورش فکری کودکان و نوجوانان و هیات همراه با حضور مرادیان معاون پشتیبانی ومنابع انسانی  وکارشناسان شبه خانواده استان وشهرستان با کودکان ونوجوانان پسرخانه  رئوف دیدار کردند.

در این دیدار قنبری ضمن تبریک هفته ملی کودک در رابطه با خدمت رسانی به این گروه ازبچه ها از طریق فضای مجازی و حضور در مراکز به صورت رایگان تاکید کردند و برای حضور مربیان کانون در کنار این عزیزان اعلام آمادگی کردندو بااهدای هدیه لحظات شادی را برای این کودکان ایجاد شد.

طرح شبه خانواده با هدف پیشگیری از اقامت دراز مدت کودکان در مراکز و پیشگیری از مشکلات عاطفی کودکان، پیشبرد و تداوم موسسه زدایی و براساس تجارب علمی پیشنهاد شده است.
در این طرح تعداد (1 الی 3) کودک در خانواده بستگان یا خانواده داوطلب واجد صلاحیت تحت مراقبت قرار گرفته و به صورت مستمر بر زندگی آنان نظارت صورت می گیرد وکانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان مرکزی در طی سال و به مناسبت های مختلف برنامه های متنوع و شادی را برای این عزیزان اجرا می کند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =