ثبت‌نام کارگاه‌های پاییز کانون استان اردبیل

ثبت‌نام کارگاه‌های برخط(آنلاین) فرهنگی، هنری و ادبی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اردبیل که هم‌زمان با هفته ملی کودک آغازشده تا ۳۰ مهرماه ادامه خواهد داشت.

به گزارش روابط عمومی اداره‌کل کانون استان اردبیل، ثبت‌نام کارگاه‌ها در پایگاه مجازی کانون استان به نشانیardabil.kpf.ir آغازشده و علاقه‌مندان می‌توانند با مراجعه به قسمت آموزش‌های مجازی و سپس دوره‌های تخصصی برخط استانی، تا سی‌ام مهرماه ثبت‌نام کنند.

بر همین اساس، زمان شروع کارگاه‌های مجازی فرهنگی، هنری، ادبی و... از روز یکم آبان‌ماه خواهد بود.

علاقه‌مندان در گروه‌های سنی «نوباوه» ۴ سال به بالا، «نوخوان» ۷ سال به بالا، «نونهال» ۹ سال به بالا، «نونگاه» ۱۲ سال به بالا و «نوجوان» ۱۵ سال به بالا، می‌توانند در این کارگاه‌ها شرکت کنند.

یادآوری می‌شود این کارگاه‌ها که به دو صورت برخط(آنلاین) و بدون محدودیت زمان(آفلاین) از سوی مربیان صاحب‌نام هر رشته برگزار می‌شود؛ شامل«کارگاه‌های حال خوش زندگی، قصه‌گویی، بازیگری، نمایش خلاق، داستان‌نویسی، شعرسرایی، سرود، نقاشی، طراحی، سفالگری، رباتیک، ساخت پادکست، کاردستی، نجوم، شعر و قصه، خوشنویسی به صورت قلم نی و تحریری، خوانش متون کهن، کاغذ و تا، نوشتن خلاق، فلسفه برای کودکان، شعر، طنزنویسی، کلاژ(تکه چسبانی)، فن بیان، پرورش نگاه پژوهشگر، ساخت عروسک نمایشی، عکاسی و چرم‌دوزی» خواهد بود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 0 =